حس سبز

حس رویا گونه ی من از زندگی

حس سبز

حس رویا گونه ی من از زندگی

قرارداد!...

 وقتی متولد می شویم،قراردادی را برای زندگی امضا می کنیم،اما سال  

ها بعد،زمانی می رسد که از خود سوال می کنیم چه کسی این قرارداد  

را به جای من امضا کرده است؟ 

 

                                                                           ژوزه ساراماگو 

                                                                                بینایی 

 

 *برای دونستن بیشتر از ژوزه,اینجا کلیک کنین. 

 *تولدمون دست خودمون نبود!درسته.اما چگونه زیستنمون(به قول دکتر  

علی شریعتی) که دست خودمون هست!نیست؟! 

 *کتاب "عشق ممکن" ش رو هم خیلی دوس دارم. 

 *من اول بار اسمش با کتاب "بالتازار و بلموندا" به گوشم خورد.

نظرات 3 + ارسال نظر
ریحانه جمعه 24 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 03:26 ب.ظ http://www.reyhane-2000.blogfa.com

باران که گذشت
دلم پرواز می خواهد…
دلم با تو پریدن در هوای باز می خواهد…
دلم آواز می خواهد…
دلم از تو سرودن با صدای ساز می خواهد…
دلم بی رنگ و بی روح است…
دلم نقاشی یک قلب پر احساس می خواهد

shiva جمعه 24 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 05:15 ب.ظ http://shiva-violet.persianblog.ir

در زندگی اشتباهات بسیاری کرده ام و درد های زیادی کشیده ام
اما آن اشتباهات "عاقل ترم" کردند و آن درد ها" قوی تر "…
*********************************************
خیلی تعریف این کتاب رو شنیدم"بینایی"
خیلی دوس دارم بخونمش

آرتمیس شنبه 25 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 12:57 ب.ظ http://samakeayyar.blogfa.com

سلام روزگار....

چه میکنی با نامردی مردمان....

من هم اگربگذارند دارم خرده های دلم را چسب میزنم

راستی این دل دوباره دل میشود؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد