حس سبز

حس رویا گونه ی من از زندگی

حس سبز

حس رویا گونه ی من از زندگی

بگو!...

به کسی که دوستش داری بگو که چقدر بهش علاقه داری 

و چقدر در زندگی براش ارزش قائل هستی 

چون زمانی که از دستش بدی 

مهم نیست که چقدر بلند فریاد بزنی 

اون دیگر صدایت را نخواهد شنید.

 

                                                                          پابلو نرودا 

 

 *برای دونستن بیشتر از پابلو,اینجا کلیک کنین.  

 *این اشعار عاشقانه ی پابلو,همیشه منو دیوونه می کنه!

 *تاثیر پابلو در شعر امریکای لاتین و حتی دنیا,انکار نشدنیه

 *و همین طور تاثیرش در مبارزات,ضد دیکتاتور کشورش

 *در مورد مطلب "به یادتم!..." حتما نظر بذارین.مرسی.

 
نظرات 3 + ارسال نظر
سیما یکشنبه 28 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 03:47 ق.ظ http://golhayesheypoori.blogfa.com/

عاشقی کردن برنامه نمی‌خواهد

عشق من!
دست‌ها خودشان به‌کارند

جوری که اصلاً نمی‌فهمی
روز در شب می‌چرخد؟

یا تو در آغوش من؟

تکه‌های لباس‌های پاره‌پاره‌ات را
می‌فرستم بالا...

برای خدا

برود برای خودش پاپوش بدوزد
آنوقت تو می‌مانیو این دست‌های بی‌قرار

چقدر با تو حرف دارم...

عباس معروفی

ماه بانو یکشنبه 28 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 07:41 ق.ظ http://mahbanno.blogfa.com

سلام فراموشی که دیگه بهت بگن الزایمر گرفتی البته به مسخره خیلی دردناکه دست خودم نیس خیلی چیزها از خاطرم میره یادم میره دیروز مثلا فلانی چی گفت قرار بود کجا برم چیکار داشتم که بکنم....
سخت تر اینه یکی یه حرفی بزنه بگی عه نمیدونستم بگه وا دفه قبل بهت گفتم بازم یادت رفت این ازارم میده....
داداشم نیاز داشت به یه سربازی تا مرد بار بیاد هرچند بماند قضیه سرقت وسایلش وتموم پول هاش حداقل میفهمه این جامعه گرگ صفت چه جوری هستن
دوستانم که باز بی معرفت شدن الان یه چند روزه میگم بریم یه هوایی بخوریم واینا هیشکی پایه نیس البته برنامه دارم همچین که لحظه اخر گفتم من نمیتونم بیام حالشون جا میاد مشکلی نیس
شرمنده زیاد حرف زم داشتم میترکیدم .....

shiva یکشنبه 28 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 10:14 ب.ظ http://shiva-violet.persianblog.ir

جایت را با دیگری پر می کنند!!!
,احساس سیری چند؟؟؟
ادم های عجیبی دارد این جا…دوستی
هایشان غریب است و رفتنشان آشنا…
**************************************
100% موافقم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد