حس سبز

حس رویا گونه ی من از زندگی

حس سبز

حس رویا گونه ی من از زندگی

عشق راستین...

 آن گاه که انسان به عشق راستین اجازه ی ظهور دهد,آن ساختارهای نهادینه ی پیشین نابود می شود و توازن هر چه درست و حقیقت می پنداشتیم,بر هم می خورد.جهان زمانی حقیقی است که انسان عشق را بشناسد ... .پیش از آن,زندگی می کنیم,با این خیال که عشق را می شناسیم,اما شهامتش را نداریم تا آن طور که هست,با آن روبرو شویم. 

 

                                                                                             دانته 

                                                                                        کمدی الهی

نظرات 7 + ارسال نظر
بهار جمعه 19 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 09:48 ق.ظ

سلام
تا 24 ساعت وقت داری نیومدی اسمت پاک میشه

سلام دوست من.این چندمین باره که دعوت می کنی بی آدرس!آخه چطور سر بزنم وقتی آدرس ندارم؟الانم که به تهدید رو اوردی!

makita جمعه 19 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 12:16 ب.ظ http://www.parsfriends.mihanblog.com

باپست زندگی لعنتی دعوتید!

بهار جمعه 19 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 03:52 ب.ظ http://www.sh-bahar.blogfa.com

آره
من خیلی منتظرتون بودم

بهار جمعه 19 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 04:11 ب.ظ


دیگه نمیام
اینجوری هم حرف نزن شبیه طلبکارا
فکرکردم مثل خودم همه اسمارویادت میمونه
خدانگهدار

این چه حرفیه دوست من.اینا رو گفتم که بدونی واسم مهم بودی که یه هفته ست دارم می گردمهمه ی وب هایی که باشون تبادل لینک می کنم واسم مهمن.همین!اگه مهم نبودی که دلیلی برای گشتنم نبود!فقط لطفا آدرس بذار که دوباره با نیومدنم شرمنده ت نشم!
[گل]

بهار جمعه 19 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 04:20 ب.ظ

بهار جمعه 19 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 04:42 ب.ظ

باهات قهرم

ای بابا!آخه گناه من چیه دوست من؟شما چند بار دعوت کردی,بی آدرس.منم گفتم شرمنده طول کشید.یه هفته ای دنبال آدرسیبا نام بهار بودم.همین!

علی جمعه 19 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 10:45 ب.ظ http://darichemah.persianblog.ir/

سلام، بسیار زیبا بود. مرسی سر زدی.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد