حس سبز

حس رویا گونه ی من از زندگی

حس سبز

حس رویا گونه ی من از زندگی

خوکشل شدم؟مثل عروسا(نظرات)؟...

 سلام دوستان من.چون جمعه های گذشته,با انعکاس نظرات شما عزیزان

,در مورد مطلب "خوکشل شدم؟مثل عروسا؟!...",در خدمتم.

 ابتدا متن نوشته ی من:

                                          اینجا(کلیک کن)

 و این هم نظرات شما دوستان:

                                          اینجا(کلیک کن)

نظرات 5 + ارسال نظر
نجوا شنبه 27 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 09:30 ق.ظ http://nnaajjvvaa.blogfa.com

سلام
ممنون که بهم سر زدی

تـــو بـرو …
مــــن هــمـــ بـرایـــِ اینـــکـــ ه راحـتـــ بــرویــــ میـــ گـویــمـــ:
” بــاشـد … بـــرو … خــیــالیـــ نیـــسـتـــ!!! ”
امـّــا
کیـــسـتـــ کــ ه نــدانــد…
بیــــ تـــو
تـــنـــهـا چیــــزیـــ کــ ه هـسـتـــ…
خیــــالِ تـــوستــــ…

بهار شنبه 27 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 04:06 ب.ظ

من بی تو شعر خواهم نوشت…
تو بی من چه خواهی کــ ـرد؟
اصلا یادت هست که نیستمـ؟
.................
سلام
تا فردا منتظرتم نیومدی ازم ناراحت نشو[بدرود]

ساجده یکشنبه 28 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 10:52 ق.ظ

سلام...مشکل ما اینه ک خیلی چیزارو فراموش کردیم.شدیم مثه افرادی ک آلزایمر دارن.یادمون رفته مادر و پدر ابهت دارن.اونا هم ابهتشونو یادشون رفته...زود تسلیم میشن...خیلی زود...

مهاجر یکشنبه 28 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 05:12 ب.ظ http://mohajerane-asemani.blogsky.com

سلام دوست مهربان
ببخشید نتونستم برسم

افسانه یکشنبه 28 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 07:46 ب.ظ http://gtale.blogsky.com/

سلام
بسیار زیبا بود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد