حس سبز

حس رویا گونه ی من از زندگی

حس سبز

حس رویا گونه ی من از زندگی

بال کو؟...

گفتی:غزل بگو!چه بگویم؟مجال کو؟ 

شیرین من، 

برای غزل شور و حال کو؟ 

پر می زند دلم به هوای غزل،ولی 

گیرم هوای پر زدنم هست، 

بال کو؟ 

 

                                                                             قیصر امین پور 

 

 *برای دونستن بیشتر از قیصر امین پور,اینجا کلیک کنین. 

 *اشعار استاد امین پور واقعا زیباست. 

 *مثل خیلی آشنایی های دیگه,اشعار استاد رو اول راهنمایی بودم که 

اول بار خوندم. 

 *کسی هم هست که شعر "ناگهان چقدر زود دیر می شود" رو نشنیده 

باشه؟!  

 *خیلی کم دیدم اشعاری رو که درد رو انقدر زیبا به تصویر بکشه! 

 *در مورد مطلب "صفر و صد!..." حتما نظر بذارین.مرسی.

نظرات 6 + ارسال نظر
محسن نژاد سه‌شنبه 22 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 01:50 ق.ظ http://payame1.blogfa.com/

سلام
امیدوارم همیشه بال پرواز داشته باشید
گفتار نکو دارم و کردارم نیست

از گفت نکوی بی عمل عارم نیست

دشوار بود کردن و گفتن آسان

آسان بسیار و هیچ دشوارم نیست ابوسعید ابوالخیر

www.dty.ir سه‌شنبه 22 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 08:11 ق.ظ http://dty.ir

سلام
مطلب بسیار خوب و مفیدی بود
اگر تصمیم گرفتید وبلاگ خود را به وبسایت مطرحی تبدیل کنید با کیفیت و قیمتی استثنایی در خدمت شما هستیم،کافیست به سایت ما سری بزنید،نمونه سایتهای طراحی شده را ببینید و فرم درخواست طراحی را پرکنید یا با یکی از راههای ذیل با ما تماس بگیرید:
وبسایت:www.dty.ir
ایمیل: info@dty.ir
تلفن تماس:09177715673

[ بدون نام ] سه‌شنبه 22 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 02:07 ب.ظ

من نشانی از تو ندارم،اما نشانی‌ام را برای تو می‌نویسم در عصرهای انتظار،
به حوالی بی کسی قدم بگذار!
خیابان غربت را پیدا کن،
وارد کوچه پس کوچه‌های تنهایی شو!
کلبه‌ی غریبی‌ام راپیدا کن،
کنار بید مجنون خزان زده و کنار مرداب آرزوهای رنگی‌‌ام،
در کلبه را باز کن و به سراغ بغض خیس پنجره برو!
حریر غمش ‌را کنار بزن! مرا خواهی دید با بغضی کویری که غرق انتظار است،
پشت دیوار دردهایم نشسته‌ام...
"به اندازه تمام انتظارها بی‌قرارت هستم

بیا منتظرم...

shiva سه‌شنبه 22 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 06:56 ب.ظ http://shiva-violet.persianblog.ir

پر از اشکم ولی میخندم به سختی
به قول فروغ که میگفت:
شهامت میخواهد سردباشی و گرم بخندی!

سنجاقک چهارشنبه 23 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 12:35 ق.ظ

خیلی جالب بود همه این اشعاری که می زاری جالبه مخاطب خاصی دارید که وبتون اینجوریه؟؟؟ حس میشه که یه کس خاصی پشت احساسات شما و ایده انتخاب اشعار واسه وبتون وجود داره؟؟ میشه اهنگ وبلاگتون رو عوض کنید ادمو ازار میدهههههههه

تارا و پریا یکشنبه 27 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 08:11 ب.ظ http://ptstar-arts.mihanblog.com

وبلاگت حرف نداره . واقعا دستت درد نکنه .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد