حس سبز

حس رویا گونه ی من از زندگی

حس سبز

حس رویا گونه ی من از زندگی

نه!...

نه! 

ممکن نیست! 

هرگز جدا نمی توانی شد 

از چهره های گذشته ی خویش 

حتی اگر ردای هشتاد سالگی به سر بکشی. 

تقدیر نامبارک 

-یا دلپذیر تو- 

تکرار جاودان در آئینه هاست 

آئینه های گذشته... 

 

                                                                                    منوچهر آتشی 

 

 *برای دونستن بیشتر از منوچهر آتشی,اینجا کلیک کنین. 

 *شعر نی لبک ایشون رو خیلی دوست دارم. 

 *با شعر نی لبک,به ایشون علاقه مند شدم.  

 *و عجیب شباهت هست بین شعر نی لبک ایشون و شعری  

با همین موضوع از دکتر شریعتی!

 *تلخی اشعار ایشون,درسته که تلخه,ولی باور پذیره و به دل می شینه. 

 *در مورد مطلب "دنیا داره خیلی زشت می شه!..." حتما نظر بذارین.مرسی.

نظرات 2 + ارسال نظر
فرزانه پنج‌شنبه 23 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 12:44 ب.ظ http://neghabetarikh.blogfa

گاهی دلم میخواد یه جوری از برخی ویژگیهای گذشته که رد من نهادینه شده جدا بشم ....از اوه چهره که خوبه ولی بدرد این زمان نمیخوره

صحرا جمعه 24 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 10:06 ب.ظ http://mianetariki.blogfa.com

متن خوبی بود . کاش نی لبک رو هم می نوشتی. شبیه سوتکه دکتر علی شریعتیه؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد