حس سبز

حس رویا گونه ی من از زندگی

حس سبز

حس رویا گونه ی من از زندگی

ابدیت!...

در جسم بشری من 

ابدیت تکرار میشود! 

به شادی میلاد یک حباب 

!و غم ترکیدن حبابی دیگر 

 

                                                             حسین پناهی 

 

 *برای دونستن بیشتر از حسین پناهی,اینجا کلیک کنید. 

 *اشعار حسین پناهی,در نگاه اول شاید به شدت ساده و چه بسا  

سطحی به نظر بیاد!ولی وقتی تکرار و تکرار و تکرار کنی خوندنش رو, 

می بینی که سخت در اشتباهی و چه بسا کم بیاری تو فهمشون! 

 *تو وبلاگی اینو به نقل از مرحوم پناهی خوندم:بعد از مرگم مردم من را 

خواهند شناخت!

نظرات 1 + ارسال نظر
hi دوشنبه 31 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 01:57 ب.ظ http://www.viva5.blogfa.com

سلام
اگر دوست داری باهم تبادل لینک داشته باشیم
من رو با اسم

♥مابهترینیم این طبیعت ماســـــــــــــت♥
بلینک خبرم کن با چه اسمی لینکت کنم...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد