حس سبز

حس رویا گونه ی من از زندگی

حس سبز

حس رویا گونه ی من از زندگی

دوست داشتن!...

تو گفتی که ماهی‌ها را دوست داری 

اما تو آن‌ها را سرخ کردی 

تو گفتی که گل‌ها را دوست داری 

و تو آن‌ها را چیدی 

پس هنگامی که گفتی مرا دوست داری 

من شروع کردم به ترسیدن. 

 

                                                                               ژاک پرِوِر 

 

 *برای دونستن بیشتر از ژاک,اینجا کلیک کنین. 

 *واقعا زیباست. 

 *نوشته های تلخ,ولی پر کنایه رو دوس دارم. 

 *در مورد مطلب "دنیا داره خیلی زشت می شه!..." حتما نظر بذارین.مرسی.

نظرات 1 + ارسال نظر
صحرا جمعه 24 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 10:05 ب.ظ http://mianetariki.blogfa.com

واقعا ... شبیه یه متنی بود که ما می نوشتیم میگفتی باران را دوست داری اما زیر باران چتر بردی
یادم نیست ولی همین معنی رو داشت.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد