حس سبز

حس رویا گونه ی من از زندگی

حس سبز

حس رویا گونه ی من از زندگی

سرزمین واقعی ما!...

 به نظر من ما انسانها بر روی کره زمین زندگی نمیکنیم ، بلکه  

سرزمین واقعی ما ، قلب کسانی است که به آنها علاقه  

داریم . 

 

                                                                    کریستین بوبن 

                                                                      فراتر از بودن 

 

 *برای دونستن بیشتر از کریستین,اینجا کلیک کنین. 

 *اگه روزی روزگاری من دیوونه شدم,بدونین این نویسنده دوست ناباب 

من بوده! 

 *دیوونه ی سبک نوشتنش شدم!

 *سعی می کنم هر چند روز,یه مطلب رو به این کتاب اختصاص بدم.

نظرات 2 + ارسال نظر
shiva دوشنبه 27 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 12:28 ب.ظ http://shiva-violet.persianblog.ir

زندگی تاریک است
اما خوابم نمی برد
شبیه دو دست که مُچ انداخته اند
گاهی به پهلوی چپ می افتم
گاهی به پهلوی راست...

نگار دوشنبه 27 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 05:10 ب.ظ http://bigharar-to.blogfa.com

دوست خوب را باید روی چشم ها گذاشت
کجایی...؟
چشم هایم بهانه ات را گرفته اند...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد