حس سبز

حس رویا گونه ی من از زندگی

حس سبز

حس رویا گونه ی من از زندگی

اما!...

-گوش کن بنجن.

می تونم بنجن صدات کنم؟

*هر چی دوست داری صدام کن!

-مطمئن نیستم  چه کاری کردم که بهت برخورده!

احترام خاصی برای نایت وایچ ها قائلم.

احترام زیادی برای تو به عنوان اولین رنجر قائلم.

*می دونی؟برادرم یه بار به من گفت:

"قبل از گفتن اما,چیزهایی که گفته می شه حساب نیست!"

-اما...

 

                                                     دیالوگی از سریال  "game of thrones"

 

 *برای دونستن بیشتر از سریال,اینجا کلیک کنین. 

 *نام فیلم به فارسی می شه:"بازی تخت و تاج". 

 *آهنگسازش ایرانیه!رامین جوادی.

 *نایت وایچ:دیواری صدها کیلومتری برای حفاظت از قلمرو پادشاه!

 *نایت وایچ ها:فقرا و دزدانی که برای فرار از گرسنگی و یا مجازات اعدام, 

به اون جا می رفتن و در بدترین شرایط,از دیوار محافظت می کردن. 

 *این دیالوگ رو اینجا اوردم چون واسه من پیش اومده همچین چیزی! 

 *این روزا درگیر این سریالم!

نظرات 4 + ارسال نظر
سیما جمعه 27 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 01:34 ق.ظ http://golhayesheypoori.blogfa.com/

هرگز...!!!
هرگــــز منتظـــــر فـــردای خیــــالی نبـــــاش.
سهمت را از شادیهـــای زندگـــی همیـــن امروز بگیــــر,
ضـــرر نمیکنــــی...!
اگر از هم اکــــنون لبـــخند زدن را تجربـــه کنـــی, ﻣﻄﻤﺌــﻦ ﺑﺎﺵ ﻫﻤﯿﺸـــﻪﯾﮑـــﯽ ﻫﺴﺖ ﮐﻪ ﻋﺎﺷـــــﻖ ﻟﺒﺨــــﻨﺪ ﺗﻮﺑﺎﺷــــــﻪ
===============
منتظرتم...

سیما جمعه 27 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 09:35 ب.ظ http://golhayesheypoori.blogfa.com/

سلام دوست خوبم...این سریال رو از کانال خاصی میبینی یا از سی دی فروشی ها میخری؟

سلام دوست من.هیچ کدوم!این رو یکی از دوستان واسم اورد.همچین چیز خاصی هم نیست که بخوای در به در دنبالش بگردی!گفتم درگیرشم چون دارم این شب ها می بینمش!اگه واقعا می خوای شاهکار ببینی لای تو می رو ببین(اسمشو درس گفتم؟!)!

مهرداد جمعه 27 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 10:49 ب.ظ http://www.mehrdad04024.blogfa.com

آنکه دایـم هـوس سوختـــن ما می‌کــرد کاش می‌آمد و از دور تمــاشا می‌کرد

سخت دلتنگ شدم ، خانة صیاد خـــــراب کاش روی‌قفسم جانب صحرا می‌کرد

این‌همان‌وادی‌عشـق‌است‌که‌هرلحظه‌فلک بهر مجنون ستمی تازه مهیا می‌کرد

خویشتن ‌را بسر کــوی شهـــــادت میدید عصمت آنروزکه وصل‌تو تمنا می‌کرد

jananeh شنبه 28 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 12:44 ق.ظ http://www.vispard56.blogfa.com

.سلام .........بودنت را سپاس دوست من

ببخش دیر میام و دیر سپاسم را تقدیم میکنم

موفق باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد