حس سبز

حس رویا گونه ی من از زندگی

حس سبز

حس رویا گونه ی من از زندگی

لحظه ها را دریاب...

لحظه ها را دریاب 

چشم فردا کور است 

نه چراغیست در آن پایان 

هر چه از دور نمایان است 

شایدآن نقطه نورانی 

چشم گرگان بیابان است. 

 

                                                                                       فروغ فرخزاد 

 

 *برای دونستن بیشتر از فروغ,اینجا کلیک کنین. 

 *فک کنم اول راهنمایی بود(اگه دقت کرده باشین اکثر توضیحاتم بر می 

گرده به اول راهنمایی!من در این سال برای بار دوم متولد شدم!),تولدم  

بود و دوست بسیار عزیزی کارت پستالی بهم هدیه داد که این شعر بر  

اون نقش بسته بود.انقد عاشق این شعر شدم که همون روز رفتم و  

کتابی از فروغ خریدم.کتابی از دست فروش های خیابون!نام کتاب, 

عصیان بود. 

 *بعدها دبیر ادبیاتی داشتم که گفت:همیشه پسرا عاشق سهراب می  

شن و دخترا عاشق فروغ!و من گند زدم به تئوری استاد! 

 *فروغ رو دوست دارم.این بی پروایی و این عشق عریانش رو کم تر تو  

شاعرای دیگه دیدم.

 *در مورد مطلب "زندگی جادویی!..." حتما نظر بذارین.

نظرات 2 + ارسال نظر
مژگان سه‌شنبه 17 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 08:40 ق.ظ http://Mahivamah.mihanblog.com

فروغ یکی از شاعرای تاثیر گذار ماست

آرتمیس سه‌شنبه 17 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 03:17 ب.ظ http://samakeayyar.blogfa.com


درود دوست خوب من...

باید پوزش منو بپذیری .میدونین من در هفته چندین بار به وب حس سبز سر میزنم و از خواندن نوشته هایتان لذت میبرم با اینکه نظری براتون نمیزارم....

این هفته هم چند بار آمدم و حتی یکی دوباری هم نوشته ای که در مورد زندگی جادویی نوشتین رو خوندم اما .اما. اما یادم نمیآید که آیا برای این پست شما نظرم رو گذاشته ام یا نه؟؟؟
برای همین فقط شما میتونین کمکم کنین .و به من بگین که نظری برای پست زندگی جادویی گذاشتم یا نه؟؟؟؟
باز هم پوزش میخواهم دوست من...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد