حس سبز

حس رویا گونه ی من از زندگی

حس سبز

حس رویا گونه ی من از زندگی

احساس ازادی...

 آزادی تنها زمانی وجود دارد که عشق در صحنه باشد.کسی که 

خود را کاملا تسلیم می کند و آزادی دارد,تا بی نهایت عشق می 

ورزد ... .و کسی که تا بی نهایت عشق می ورزد,احساس آزادی 

می کند. 

 

                                                                                        پائولو کوئلیو 

                                                                                        یازده دقیقه 

 

 *برای دونستن بیشتر از پائولو,اینجا کلیک کنین. 

 *هر کس تجربه کرده باشه,هیچ وقت عذابش اون رو رها نمی کنه! 

هیچ وقت!

 *اگه چند نفر تاثیرگذار در زندگی مو بخوام اسم ببرم,یکیش پائولوست! 

جدی می گم! 

 *کتاب یازده دقیقه در مورد دختری که یه روز رجوع می کنه به گذشته و 

به خودش می گه:شاید اگه اون روز(زمان کودکی) سر کلاس,وقتی  

پسری که خیلی منو دوس داشت,و پشت سرم نشسته بود و ازم مداد  

خواست(بهونه ای برای شروع رابطه!),اگه بهش توجه می کردم,و برمی  

گشتم و بهش مداد می دادم,الان مسیر زندگیم هم عوض شده بود!

 *من عادت ندارم الکی کتابی رو معرفی کنم!اونم من,با این سخت  

پسندی که دارم!یازده دقیقه و زهیر رو حتما بخونین. 

 *دنیای پائولو,خواسته یا ناخواسته,با عرفان شرق,گره خورده. 

 *اولین کتابی که از پائولو خوندم,اول راهنمایی بودم.کتابی با نام  

کیمیاگر.تنها کتاب پائولو که سبک روایت قصه گونه داره. 

 *در مورد مطلب "اتاق خصوصی!..." حتما نظر بذارید.

نظرات 1 + ارسال نظر
مهناز(سیمیان) دوشنبه 25 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 12:17 ب.ظ http://simian.blogfa.com

به نظرم آزادی وعشق برعکس باشن هاا
وقتی عاشقی توی انحصار هستی ولی وقتی از عشق میای بیرون میگی اخ جون آزاد شدم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد