حس سبز

حس رویا گونه ی من از زندگی

حس سبز

حس رویا گونه ی من از زندگی

سایه های سایه ها...

زندگی

آیا درون سایه هامان

رنگ می گیرد؟

یا که ما خود

سایه های

سایه های خود هستیم؟  

  

                                                                                   فروغ فرخزاد  

 

 *برای دونستن بیشتر از فروغ,اینجا کلیک کنین. 

 *فک کنم اول راهنمایی بود(اگه دقت کرده باشین اکثر توضیحاتم بر می 

گرده به اول راهنمایی!من در این سال برای بار دوم متولد شدم!),تولدم  

بود و دوست بسیار عزیزی کارت پستالی بهم هدیه داد که این شعر بر  

اون نقش بسته بود.انقد عاشق این شعر شدم که همون روز رفتم و  

کتابی از فروغ خریدم.کتابی از دست فروش های خیابون!نام کتاب, 

عصیان بود. 

 *بعدها دبیر ادبیاتی داشتم که گفت:همیشه پسرا عاشق سهراب می  

شن و دخترا عاشق فروغ!و من گند زدم به تئوری استاد! 

 *فروغ رو دوست دارم.این بی پروایی و این عشق عریانش رو کم تر تو  

شاعرای دیگه دیدم. 

 *در مورد مطلب "اتاق خصوصی!..." حتما نظر بذارید.

نظرات 5 + ارسال نظر
نیکو سه‌شنبه 26 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 06:09 ب.ظ http://www.seeker2.blogfa.com

ما خود سایه های خود هستیم.

سلام بزرگوار من به روز شدم.

سپیدبال سه‌شنبه 26 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 07:44 ب.ظ

کامنتم دریافت شد؟

سپیدبال سه‌شنبه 26 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 07:46 ب.ظ

کامنتم دریافت شد؟

سیما سه‌شنبه 26 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 10:19 ب.ظ

حتــی دیــگر

ســکـوتــ نیـــمه شــب هـــم

در خلــوتـــ دلتنگـــی اش

جــآیــم نمیــ ـدهـد !!!


+ اپیدمـــ :دی
+ [گل]

+ راستی دوست عزیز من در مورد اتاق خصوی نظر گذاشتم اما نیستش ..

افسانه سه‌شنبه 26 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 11:52 ب.ظ http://gtale.blogsky.com

سلام
زیبا بود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد