حس سبز

حس رویا گونه ی من از زندگی

حس سبز

حس رویا گونه ی من از زندگی

گیسوی تو...

در شبان غم تنهایی خویش 

عابد چشم سخنگوی توام 

من در این تاریکی 

من در این تیره شب جان فرسا 

زائر ظلمت گیسوی توام 

گیسوان تو پریشان تر از اندیشه ی من. 

 

                                                                                      حمید مصدق 

 

 *برای دونستن بیشتر از حمید مصدق,اینجا کلیک کنین. 

 *مثل خیلی اشنایی های دیگه,اول راهنمایی بودم که با اشعار ایشون 

آشنا شدم! 

 *عاشقانه های تلخی داره.ولی زیبا! 

 *وزنی که توی شعرهاش هست,اون رو با اشعار سپید متفاوت می کنه.

نظرات 3 + ارسال نظر
منصور پنج‌شنبه 21 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 06:05 ق.ظ http://www.mansourgholizadeh89.blogfa.com

سلام

از حضورتون ونقد دقیقتون در داستان قطار در ساعت شش بعدازظهر بی نهایت سپاسگذارم

عابد چشم سخنگوی توام................

عرفان پنج‌شنبه 21 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 03:51 ب.ظ http://ebrahimerfani.blogfa.com

به نام یزدان پاک

سلام بر حس سبز

خودکار بیک میخریم 100 تومن

اماغلط گیر میخریم 800 تومن

تو زندگی حتی اگه رو کاغذ هم

اشتباه کنی برات گرون تموم میشه

شاد باشی و سربلند

اخگر پنج‌شنبه 21 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 10:43 ب.ظ

بگذار گیسوانت را باد همراهی کند

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد