حس سبز

حس رویا گونه ی من از زندگی

حس سبز

حس رویا گونه ی من از زندگی

ترجمه ی ترانه:A YEAR WITHOUT RAIN,ترانه ای از SELENA GOMEZ

Oooooh 


Can you feel me when I think about you? 


وقتی بهت فکر میکنم می تونی منو حس کنی؟ 


With every breath I take 


با هر نفسی که میکشم 


Every minute, no matter what I do 


هر دقیقه...مهم نیست چه کار می کنم 


My world is an empty place 


دنیای من یه مکان خالیه

Like I've been wonderin' the desert 


مثل اینکه داشتم توی بیابون حسرت  می خوردم
 

For a thousand days 


برای هزاران روز 


Don't know if it's a mirage 


نمی دونم این سرابه یا نه؟ 


But I always see your face, baby 


اما من همیشه دارم صورت تو رومی بینم عزیزم

I'm missing you so much 


دلم برات تنگ میشه 


Can't help it, I'm in love 


نمی تونم جلوی احساسمو بگیرم چون عاشقم 


A day without you is like a year without rain 


یه روز بدون تو مثل یه سال بدون بارونه 


I need you by my side
 

من می خوام تو رو کنارم داشته باشم 


Don't know how I'll survive 


نمی دونم چطور باید نجات پیدا کنم
 

A day without you is like a year without rain 


یه روز بدون تو مثل یه سال بدون بارونه
 

Ohhohoh, Woooaaahh woaahh

The stars are burning
 

ستاره ها می درخشن
 

I hear your voice in my mind 


صداتو تو ذهنم میشنوم 


Can't you hear me calling 


صدای منو نمیشنوی؟ 


My heart is yearning 


قلبم  با تمام  وجود تو رو می خواد
 

Like the ocean that's running dry 


مثل اقیانوسی که داره خشک میشه 


Catch me I'm falling 


منو نجات بده دارم سقوط می کنم

It's like the ground is crumbling underneath my feet
 

انگار زمین داره زیر پام خرد میشه  


(Won't you save me) 


نمی خوای نجاتم بدی؟ 


There's gonna be a monsoon 


یه نسیم شروع به وزیدن میکنه 


When you get back to me
 

وقتی که پیش من برگردی 


Ohhhh baby

I'm missing you so much
 

دلم برات تنگ شده 


Can't help it, I'm in love 


نمی تونم جلوی احساسمو بگیرم چون عاشقم 


A day without you is like a year without rain 


یه روز بدون تو مثل یه سال بدون بارونه 


I need you by my side 


می خوام کنارم باشی 


Don't know how I'll survive 


نمی دونم چطور باید نجات پیدا کنم
 

A day without you is like a year without rain 


یه روز بدون تو مثل یه سال بدون بارونه
 

Ohhohoh, Woooaaahh woaahh

So let this drought come to an end 


پس بذار این قحطی تموم شه 


And make this desert flower again
 

و دوباره این بیابون رو پر از گل کن
 

I'm so glad you found me 


من خوشحالم که تو منو پیدا کردی 


Stick around me 


اطراف من باش 


Baby, baby, baby, oh 


عزیزم 


It's a world of wonder with you in my life 


وقتی تو تو زندگیم باشی دنیا شگفت انگیز میشه
 

So hurry baby 


پس عزیزم عجله کن 


Don't waste no more time 


دیگه وقت رو تلف نکن 


And I need you here 


من به تو نیاز دارم 


I can't explain 


نمی تونم توضیح بدم 


the day without you 


یه روز بدون تو 


Is like a year without rain 


مثل یه سال بدون بارونه 


Ohhohoh

I'm missing you so much 


دلم برات تنگ شده 


Can't help it, I'm in love 


نمی تونم جلوی احساسمو بگیرم چون عاشقم 


A day without you is like a year without rain 


یه روز بدون تو مثل یه سال بدون بارونه 


I need you by my side 


می خوام کنارم باشی 


Don't know how I'll survive 


نمی دونم چطور باید نجات پیدا کنم
 

A day without you is like a year without rain 


یه روز بدون تو مثل یه سال بدون بارونه 


Ohhohoh, Woooaaahh woaahh 


Ooohh, Ooooooooouuhh

نظرات 3 + ارسال نظر
اعظم سبحانی شنبه 16 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 01:39 ب.ظ http://1341abcd.blogfa.com

سینه از اتش دل در غم جانانه بسوخت

اتشی بود در این خانه که کاشانه بسوخت

تنم از واسطه ی دوری دلبر بگداخت

جانم از اتش مهر رخ جانانه بسوخت

parisa دوشنبه 18 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 02:13 ق.ظ http://www.zire0.persianblog.ir

خیلی دوسش دارم مخصوصا سلنارو

amir چهارشنبه 29 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 09:26 ب.ظ

was nice
tnx

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد