حس سبز

حس رویا گونه ی من از زندگی

حس سبز

حس رویا گونه ی من از زندگی

ترجمه ی ترانه:ADDICTED,ترانه ای از ENRIQUE IGLESIAS

Have I told you how good         

آیا بهت گفتم که چقدر خوبه ؟

it feels to be me when I’m in you          

احساس اینکه خودمم ، وقتی که در فکر تو ام 

I can only stay clean when you are around    

فقط موقعی می تونم آدم درستی باشم که تو پیشمی 

don’t let me fall oh no      

نذار سقوط کنم   اوه نه

If I close my eyes forever     

اگه چشمامو برای همیشه ببندم 

would it ease the pain could I breathe again     

آیا این می تونه رنجمو کم کنه ؟ آیا می تونم دوباره نفس بکشم

may beI’m addicted I’m out of control

شاید  من یه معتادم ، من در کنترل خودم نیستم 

but your the drug that keeps me from dying 

ولی تو تنها دارویی هستی که منو از مرگ نجات می ده  

maybe I’m a liar but all I really know 

شاید من یه دروغ گو ام ،  ولی تمام آنچه که حقیقتا می دونم 

is your the only reason I’m trying  

اینه که تو  تنها دلیلی هستی که سعی و تلاش می کنم

I’m wasting away I made a million mistakes

در حال متلاشی شدنم ، من بیش از یک میلیون اشتباهو مرتکب شدم 

am I too late oh yeah      

آیا دیگه وقتی ندارم ؟  اوه  آره 

oh this is torn in my head and it rays on my bed   

اوه  این داره مغزمو متلاشی می کنه و بر روی تختم تشعشع می کنه 

when your not here    

وقتی تو اینجا نیستی ...

I’m not afraid of dying     

من از مرگ نمی ترسم 

but I am afraid of loosing you    

ولی ترسم اینه که تو رو از دست بدم ...

may beI’m addicted I’m out of control     

شاید  من یه معتادم ، من در کنترل خودم نیستم 

but your the drug that keeps me from dying      

ولی تو تنها دارویی هستی که منو از مرگ نجات می ده 

maybe I’m a liar but all I really know  

شاید من یه دروغ گو ام ،  ولی تمام آنچه که حقیقتا می دونم 

is your the only reason I’m trying      

اینه که تو  تنها دلیلی هستی که سعی و تلاش می کنم

When you’re lying next to me  

وقتی تو کنارم خوابیدی 

love is flowing through to me oh its beautiful     

عشق در درونم  جریان داره  ، اوه این خیلی زیباست 

oh yeah everything is clear to me until I hit reality  

اوه   آره    همه چیز برام روشن بود تا وقتی که حقیقتو فهمیدم 

and I lose it all  

و من همه شو از دست میدم 

I lose it all    

همه شو از دست میدم 

I lose it all    

همه شو از دست میدم...

Cause your the only reason yeah your the only reason     

چون تو تنها دلیلی ، آره تو تنها دلیلی 

I’m trying baby I’m addicted   

عزیزم  من دارم سعی می کنم   ،  من معتادم 

I’m trying I’m trying I’m trying 

دارم  سعی می کنم   ، دارم سعی می کنم ، دارم سعی می کنم 

baby I’m addicted don’t wanna lose It all 

عزیزم من معتادم ،  نمی خوام همه شو از دست بدم 

maybe I’m a liar but all I really know 

شاید من یه دروغ گو ام ،  ولی تمام آنچه که حقیقتا می دونم 

is your the only reason I’m trying 

اینه که تو  تنها دلیلی هستی که سعی و تلاش می کنم 

now you know I’m addicted yeah you know I’m addicted   

حالا تو می دونی که من معتادم ، آره تو می دونی من معتادم 

منبع:http://www.demned.blogfa.com/

نظرات 2 + ارسال نظر
یلدا سه‌شنبه 2 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 01:43 ب.ظ http://www.yas501.blogfa.com

سلام گلم وب قشنگی داشتی
به ما هم ی سری بزن خوشحال میشیم

dina شنبه 20 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 07:53 ب.ظ

tnx

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد