حس سبز

حس رویا گونه ی من از زندگی

حس سبز

حس رویا گونه ی من از زندگی

ترس از عشق!...

خدایا رحم کن بر کسانی که از ترس این که عاشق شوند,می میرند 

و به نام عشق بزرگتری که آن را نمی شناسند,دست رد به سینه ی 

عشق می زنند!هیچ یک از این قبیل اشخاص این قانون تو را نمی دانند 

که می گوید:"هر کس از آبی که من به او می دهم بنوشد هرگز تشنه 

نخواهد ماند." 

 

                                                                                        پائولو کوئلیو 

 

 *برای دونستن بیشتر از پائولو,اینجا کلیک کنین. 

 *اگه چند نفر تاثیرگذار در زندگی مو بخوام اسم ببرم,یکیش پائولوست! 

جدی می گم! 

 *یادم نیست از کدوم کتابش اینو یادداشت برداری کردم!

 *من عادت ندارم الکی کتابی رو معرفی کنم!اونم من,با این سخت 

پسندی که دارم!زهیر رو حتما بخونین. 

 *دنیای پائولو,خواسته یا ناخواسته,با عرفان شرق,گره خورده. 

 *اولین کتابی که از پائولو خوندم,اول راهنمایی بودم.کتابی با نام 

کیمیاگر.تنها کتاب پائولو که سبک روایت قصه گونه داره. 

 *در مورد مطلب "حس نوروزی من!..." حتما نظر بذارین.

نظرات 6 + ارسال نظر
منصور دوشنبه 28 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 07:09 ق.ظ http://www.mansourgholizadeh89.blogfa.com

سلام

سال ۹۲ در بعضی گاهشمارها سال مار نامیده شده است. نام سال‌های دوازده گانهٔ حیوانی در ایران که با تقویم اویغوری-چینی تفاوتهایی دارد، به ترتیب عبارتند از:
۱. موش ۲. گاو ۳. پلنگ ۴. خرگوش ۵. نهنگ ۶. مار ۷. اسب ۸. گوسفند ۹. میمون ۱۰. مرغ ۱۱. سگ ۱۲. خوک ... نحوه تعیین سال ها به نام حیوانات
برای تعیین اینکه هر سال خورشیدی، به نام کدامیک از حیوانات دوازده گانهٔ فوق است، کافیست تا عدد آن سال را با عدد ۶ جمع بزنیم و بعد حاصل جمع رابر عدد ۱۲ تقسیم نمائیم و سپس به باقیمانده نهایی نگاه کنیم. عدد باقیمانده، نمایندهٔ نام آن سال بر مبنای ترتیب فوق الذکر است. بعنوان مثال، برای دانستن نام سال ۱۳٩٢ خورشیدی، ابتدا ۱۳٩٢ را با ۶ جمع می‌کنیم و حاصل یعنی عدد ۱۳۹٨ را بر ۱۲ تقسیم می‌کنیم که باقیماندهٔ نهایی تقسیم، عدد ٦ می‌شود که با رجوع به ترتیب نام‌برده نمایندهٔ سال مار است. به این ترتیب متولدین سالهای: ۱۲۸۴، ۱۲۹۶، ۱۳۰۸، ۱۳۲۰، ۱۳۳۲، ۱۳۴۴، ۱۳۵۶، ۱۳۶۸، ۱۳۸۰، ۱۳۹۲، و... در سال مار به دنیا آمده اند . یک سال عجیب در راه است؟
معروف است که سال مار همیشه با حوادث عجیب و غریب و اتفاق های غیرمنتظره همراه بوده است. از کودتای ۲۸ مرداد تا حمله به برج های دوقلو در امریکا. کافی ست نگاهی به برخی از این اتفاق ها بیندازید تا ببینید سال هایی که نام «مار» را برخود داشته اند، چه سالهای عجیبی بوده اند:
۱۳۰۸ : مرگ احمدشاه قاجار , درگیریهای شدید در بیت المقدس و نخستین برخوردها بین اعراب و یهودیان
۱۳۲۰ : حمله متفقین (شوروی وانگلیس) به ایران, ورود آمریکا به جنگ دوم جهانی باحمله ژاپن به پرل هاربر
۱۳۳۲ : کودتای امریکایی ۲۸ مرداد , حادثه ۱۶ آذر و شهادت ۳ دانشجوی معترض دانشگاه تران به حضور نیکسون در ایران , به قدرت رسیدن جمال عبدالناصر درمصر
۱۳۴۴ : تیراندازی به شاه در کاخ مرمر, درگیری های هند و پاکستان بر سر کشمیر, شروع انقلاب فرهنگی در چین
۱۳۵۶ : درگذشت سید مصطفی خمینی و دکتر علی شریعتی
۱۳۶۸: رحلت امام خمینی, تخریب دیوار برلین
۱۳۸۰ : واقعه ۱۱ سپتامبر و حمله به برج های دوقلو در نیویورک , حمله آمریکا به افغانستان, سیل و بارندگی درشمال و قطع سراسری برق در کشور , برخورد هواپیمای جاسوسی آمریکا با جنگنده چینی

بیائیم دعا کنیم امسال سال خوبی داشته باشیم

مهدی آخرتی دوشنبه 28 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 10:13 ق.ظ http://residehayenachide.blogfa.com

من ولی برخلاف دائی ها، منتظر مانده ام که برگردی . . .

به روزم با شعر و صدای خودم

دعوتید

ریحانه دوشنبه 28 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 12:18 ب.ظ http://stylish-girl.blogfa.com

سلام بر حس سبز عزیز.

سال نو تون مبارک

مژگان دوشنبه 28 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 03:32 ب.ظ http://Mahivamah.mihanblog.com

اوووووووووووووووووه چقدر دقیق
واقعا همین جوریه

رضا دوشنبه 28 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 09:24 ب.ظ http://www.r3fargol.blogfa.com

سلان عزیزم این آدرس جدیدم هست لینکش کن قبلی هک شذه رمزم و ایمیل خصوصیم عوض کردن ممنونم این لینکش کن لینک کردی خبر بده لینکت کنم ممنونمhttp://r2fargol.blogfa.com/

مژگان پنج‌شنبه 1 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 02:48 ب.ظ http://Mahivamah.mihanblog.com

سمت چپ خانومی که میخنده کیه؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد