حس سبز

حس رویا گونه ی من از زندگی

حس سبز

حس رویا گونه ی من از زندگی

عاشقانه های من و خدا!...

 خدایا,سلام. 

 می دونی,خوب می دونی که همیشه,آره,همیشه اول واسه غیر 

خودم دعا می کنم و بعد,اگه شد,واسه خودم! 

 ازت می خوام همه ی مردم دنیا واسه یه بارم که شد طعم زندگی 

واقعی رو بچشن!چه اونایی که غرق پولن و چه اونایی که ... .ازت 

می خوام دیگه نه تبعیضی تو دنیا باشه و نه عدم امنیت و نه هزاران 

بلای خانمان سوز دیگه.ازت می خوام که دیگه هیچ جا,هیج جای دنیا 

کودک کار نباشه,هیج جا.ازت ...,چی دارم می گم؟!خودت بهتر از هر 

کس,تو این دنیای فانی,آگاهی از این چیزا!

 عاجزانه ازت می خوام تو این سال جدید بذاری بهت نزدیک تر شم.ازت 

دورم,می دونم!اما به خدا همه ش تقصیر من نیست!خیلی چیزا رو 

نمی شه گفت,خودت که خوب می دونی!

 می دونم سرت خیلی شلوغه!ولی اگه وقتی موند و فرصتی شد,به 

منم یه نگا بنداز! 

 

                                                                        دوستدار همیشگی ات 

                                                                                 حس سبز

نظرات 3 + ارسال نظر
سیما چهارشنبه 30 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 02:20 ق.ظ http://golhayesheypoori.blogfa.com/

باز هفت سین سرور
ماهی و تنگ بلور
سکه و سبزه و آب
نرگس و جام شراب
باز هم شادی عید
آرزوهای سپید
باز لیلای بهار
باز مجنونی بید
باز هم رنگین کمان
باز باران بهار
باز گل مست غرور
باز بلبل نغمه خوان
باز رقص دود عود
باز اسفند و گلاب
باز آن سودای ناب
کور باد چشم حسود
باز تکرار دعا
یا مقلب القلوب
یا مدبر النهار
حال ما گردان تو خوب
راه ما گردان تو راست
باز نوروز سعید
باز هم سال جدید
باز هم لاله عشق
خنده و بیم و امید

سال نو مبارک...

ماندانا پنج‌شنبه 1 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 12:41 ق.ظ http://wildtigress.blogsky.com

سلام سال نو مبارک یه چیزی یادت رفت از خدا بخواهی ماه ای به مسعود من را بخوان و آخرین نوشته من. خبر بهار

مژگان پنج‌شنبه 1 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 02:46 ب.ظ http://Mahivamah.mihanblog.com

ساده ولی زیبا...
خدا همیشه برا بنده هاش وقت داره

قالبت هم خیلی خوب شده عکساش
آهنگتم خیلی خوب بود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد