حس سبز

حس رویا گونه ی من از زندگی

حس سبز

حس رویا گونه ی من از زندگی

من چه میدانستم!...

من گمان می کردم 

دوستی، همچون سروی سرسبز 

چارفصلش همه آراستگی ست 

من چه میدانستم 

دل هر کس، دل نیست ... . 

 

                                                                       حمید مصدق 

 

 *برای دونستن بیشتر از حمید مصدق,اینجا کلیک کنین. 

 *مثل خیلی اشنایی های دیگه,اول راهنمایی بودم که با اشعار ایشون 

آشنا شدم! 

 *عاشقانه های تلخی داره.ولی زیبا! 

 *وزنی که توی شعرهاش هست,اون رو با اشعار سپید متفاوت می کنه. 

 *در مورد مطلب "توقع!..." حتما نظر بذارین.مرسی.

نظرات 4 + ارسال نظر
شب یلدایی یکشنبه 24 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 12:51 ق.ظ http://goo.gl/HNSZ05

زندگی بافتن یک قالی است نه همان نقش و نگاری که خودت می خواهی
نقشه را اوست که تعیین کرده است تو در این بین فقط میبافی
نقشه را خوب ببین !!! نکند آخر کار قالی زندگیت را نخرند
----------------------------------------------------------
کارت پستال عاشقانه - تبریک تولد - مناسبت های ملی
کارت تبریک شب یلدا و کارت پستال روز های عاشقانه برفی
----------------------------------------------------------
اگر خوشتون اومد ما رو با نام

فتوکده | کارت پستال و کارت ویزیت

لینک کنید و به دوستانتون معرفی کنید
----------------------------------------------------------
نظرتون رو در مورد کارت پستال های حتما درج کنید

در ضمن ادرس سایت فتوکده دات کام هست که آدرسی که گذاشته شده
برای جلوگیری از اسپم شدن و لینک کوتاه هست...

میتونید تو گوگل فتوکده رو سرچ کنید...

راحیل یکشنبه 24 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 01:26 ب.ظ http://avayeyekdel.blogfa.com

سلام دوست من


ینی میگی اگه من از کسی توقع داشته باشم
یا یه سری توقعاتی رو ازش نداشته باشم
ینی عاشقشم؟؟؟!!!!!!!!!

با منطورت عشق داشتنه؟ نه عاشقی؟

راحیل یکشنبه 24 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 01:55 ب.ظ http://avayeyekdel.blogfa.com

سلام

خوشحال میشم سری بزنید
و نظرتونو در مورد داستانی که باهاش آپم بگید

تشکر

shiva یکشنبه 24 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 02:19 ب.ظ http://shiva-violet.persianblog.ir

من انسانی قوی هستم!
اما گاهی اوقات، دلم می خواهد یکی دستم را بگیرد و بگوید:
"همه چیز درست می شود"
*********************************************
منم همین فکر رو میکردم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد