حس سبز

حس رویا گونه ی من از زندگی

حس سبز

حس رویا گونه ی من از زندگی

ترجمه ی ترانه:EVERY BREATH YOU TAKE,ترانه ای از SCALA & KOLACNY BRO

Every breath you take

هرنفسی که میکشی

Every move you make

هر حرکتی که انجام میدیEvery bond you break

هر عهدی که میشکنی

Every step you take

هر قدمی که برمیداری

I'll be watching you

من تماشایت خواهم کرد

Every single day

هر روزی که تنها میگذره

Every word you say

هر کلمه ای که میگی

Every game you play

هر بازی ای که میکنی

Every night you stay

هر شبی که میمونی

I'll be watching you

من تماشایت خواهم کرد

O can't you see

اوه نمیتونی ببینی

You belong to me

تو به من تعلق داری

My poor heart aches

قلب فقیر من درد میگیره

With every step you take

با هر قدمی که برمیداری

Every move you make

هر حرکتی که انجام میدی

Every vow you break

هر عهدی که میشکنی

Every smile you fake

هر خنده مصنوعی که میزنی

Every claim you stake

هر شرطبندی ای که انجام میدی

I'll be watching you

من تو را تماشا خواهم کرد

Since you've gone I been lost without a trace

از وقتی که تو رفته ای،من بدون هیچ اثری گم شدم

I dream at night I can only see your face

من در شب رویا میبینم اما فقط صورت تو رو میتونم ببینم

I look around but it's you I can't replace

اطرافمو نگاه میکنم اما تو رو میبینم و نمیتونم سرجام وایسم

I feel so cold and I long for your embrace

من سردمه و مدت هاست که برای آغوش تو صبرکردم

I keep crying baby, baby, please

من به گریه کردن ادامه میدم عزیزم؛عزیزم؛لطفا

O can't you see

اوه نمیتونی ببینی

You belong to me

تو به من تعلق داری

My poor heart aches

قلب فقیر من درد میگیره

With every step you take

با هر قدمی که برمیداری

Every move you make

هر حرکتی که انجام میدی

Every vow you break

هر عهدی که میشکنی

Every smile you fake

هر خنده مصنوعی که میزنی

Every claim you stake

هر شرطبندی ای که انجام میدی

I'll be watching you

من تو را تماشا خواهم کرد

Every move you make

هر حرکتی که انجام میدی

Every step you take

هر قدمی که برمیداری

I'll be watching you

من تو را تماشا خواهم کرد 

 

 *چیزی ازشون تو نت نیست!

نظرات 2 + ارسال نظر
مازرونی شنبه 30 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 08:11 ق.ظ http://mazendroni.blogfa.com

در همین حسرت که یک شب راکنارت، مانده ام
در همان پس کوچه ها در انتظارت مانده ام
کوچه اما انتهایش بی کسی بن بست اوست
کوچه ای از بی کسی را بیقرارت مانده ام
مثل دردی مبهم از بیدار بودن خسته ام
در بلنداهای یلدا خسته، زارت مانده ام
در همان یلدا مرا تا صبح،دل زد فال عشق
فال آمد خسته ای از این که یارت مانده ام
فــــــــال تا آمد مرا گفتی که دیگر،مرده دل
وز همان جا تا به امشب، داغدارت مانده ام
خوب می دانم قماری بیش این دنیا نـبود
من ولی در حسرت بُردی،خمارت مانده ام
سرد می آید به چشم مست من چشمت و باز
از همین یلدا به عشق آن بهارت مانده ام./

شب ولادت میترا ، الهه ی مهر بر آن شویم همانند پیشینیان اهریمن وجودمان را مغلوب ساخته تا روشنایی مهر و محبت در دلمان جوانه زند و بذر عشق و دوستی طولانی ترین شب سال را منور کند . . .
یلدا مبارک

shiva سه‌شنبه 3 دی‌ماه سال 1392 ساعت 02:58 ب.ظ http://shiva-violet.persianblog.ir

انقد خوشم اومد ک همین الان میخوام دانلودش کنم...مرسی دوست عزیزم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد