حس سبز

حس رویا گونه ی من از زندگی

حس سبز

حس رویا گونه ی من از زندگی

خیال می کنی زنده ای(نظرات)!...

 سلام دوستان من.چون جمعه های گذشته,با انعکاس نظرات شما عزیزان 

,در مورد مطلب "خیال می کنی زنده ای!...",در خدمتم. 

 ابتدا متن نوشته ی من: 

                                          اینجا(کلیک کن) 

 و این هم نظرات شما دوستان: 

                                          اینجا(کلیک کن) 

 

 *روز دانشجو مبارک. 

 *یاد نلسون ماندلا گرامی.

نظرات 3 + ارسال نظر
اسما شنبه 16 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 11:17 ب.ظ http://www.maraee1375.blogfa.com/

سلام.......آپم......[گل]

بعد از سه روز پیکر سرخش،کفن نداشت
یوسف ترین شهید خدا،پیراهن نداشت
از بس که نیزه خون تنش را مکیده بود
حتی توان و قدرت ناله زدن نداشت
زلفی که شانه شد به سر نیزه، صبح گاه
کنج تنور،چاره به جز سوختن نداشت
در بوریای کهنه، تن لاله پوش او
پیچیده شد،اگر چه شقایق کفن نداشت

niloufar چهارشنبه 20 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 05:30 ب.ظ http://www.best-love100.blogfa.com

تو را دوست دارم
در این باران
می‌خواستم تو
در انتهای خیابان نشسته باشی
من عبور کنم
سلام کنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد