حس سبز

حس رویا گونه ی من از زندگی

حس سبز

حس رویا گونه ی من از زندگی

کالبدها...

 دلاورا گفت:«دقت کنید،گاهی هر آن چه را که درک نمی کنیم پای شیطان  

می نویسیم و فکر نمی کنیم که می تواند از جانب خدا باشد.»
 مدیره معبد گفت:«توماس مقدس گفته است، یک بار هم نباید شیاطین را  

باور کرد، حتا اگر حقیقت را بگویند.و من شدیدا به این گفته پای بند هستم.»

 ...

 اسقف گفت:«ما از اقیانوس ها گذر کردیم تا قوانین مسیح را پیاده کنیم،در  

نیایش های خود توفیق یافتیم، ر راه پیمایی های مذهبی و در جشن های  

قدیسین و اولیا به موفقیت رسیدیم،ولی در کالبدها نتوانستیم.» 

 

                                                                          گابریل گارسیا مارکز 

                                                                       از عشق و شیاطین دیگر 

 

 *برای دونستن بیشتر از مارکز,اینجا کلیک کنین. 

 *مارکز و کوئلیو تاثیرگذارترین های امرکای جنوبی هستن. 

 *صد سال تنهایی! 

 *بخشی از عمرش رو به تبعید گذروند. 

 *وقتی شنیدم که گابریل به زوال عقل دچار شده.برای منی که ادبیات  

امریکای جنوبی رو با گارسیا(و بعد پائولو کوئلیو) کشف کردم,برای منی که  

صد سال تنهایی,مونس تنهایی هام بود,با از عشق و شیاطین دیگر نوجوانی  

کردم و گزارش یک ادم ربایی,ذهنم رو باز کرد(!),سخته باورش.سخته!

نظرات 6 + ارسال نظر
حسین پنج‌شنبه 29 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 10:17 ق.ظ http://istgah-akharin.blogfa.com

سلام

همه چیز را دوباره می خواهم

دنیا بیدار شو

من همه چیز را می خواهم


آپم و منتظر حضور گرم شما [گل][گل][گل]

پویا پنج‌شنبه 29 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 10:52 ق.ظ http://www.pooya1996.blogfa.com

سلام گلم
زنده باد زندگی.زنده باد ایرانی سرفراز.زنده بادهرچی جوون ایرانیه.زنده باد پدرهاومادرها.پدربزرگ ها ومادربزرگ ها وپسرها ودخترای نسل جوان.همراه ماباشید.


اگرباتبادل لینک موافقی حتماخبرم کن.مخسی

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 29 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 12:27 ب.ظ

سلام عااااااااااااااااااالی مثل همیشه. آخه پسر خوب گفتم که خودت گلیُ گل میخوام چیکار؟؟؟

mahtab پنج‌شنبه 29 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 06:53 ب.ظ http://asheghanehayman.blogfa.com


نمی فهمم
وقتی به نماز می ایستم
من ، او را می خوانم… ؟!
یا او ، مرا می خواند …. ؟!
فقط کاش که عشق مان دو طرفه باشد . . .

سیما پنج‌شنبه 29 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 08:17 ب.ظ

مــ ـوندم چی بگم متاسفـ ـم !

امیدوارم همین اموزه ای که ازش اموختین تو ارامشتون کمکتون کنه !

مرسی دوست خوب من

mahsa جمعه 30 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 12:03 ق.ظ http://born-with-me.blogfa.com/

الهیییییییییی...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد