حس سبز

حس رویا گونه ی من از زندگی

حس سبز

حس رویا گونه ی من از زندگی

شترهای سفید صبر...

اندُهت را با من قسمت کن 

شادیت را با خاک 

و غرورت را با جوی نحیفی که میان سنگستان 

مثل گنجشکی پر می زند و می گذرد 

اسب لخت غفلت در مرتع اندیشه ما بسیار است 

با شترهای سفید صبر در واحه تنهایی 

می توانیم به ساحل برسیم. 

 

                                                                                    منوچهر آتشی 

 

 *برای دونستن بیشتر از منوچهر آتشی,اینجا کلیک کنین. 

 *شعر نی لبک ایشون رو خیلی دوست دارم. 

 *با شعر نی لبک,به ایشون علاقه مند شدم.  

 *و عجیب شباهت هست بین شعر نی لبک ایشون و شعری  

با همین موضوع از دکتر شریعتی!

 *تلخی اشعار ایشون,درسته که تلخه,ولی باور پذیره و به دل می شینه.

نظرات 6 + ارسال نظر
نجوا یکشنبه 18 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 01:49 ب.ظ http://nnaajjvvaa.blogfa.com

ﺩﯾﺸﺐ ﺩﺭ ﺟﺎﺩﻩ ﻫﺎﯼ ﺳﮑﻮﺕ ﺩﺭ ﺍﯾﺴﺘﮕﺎﻩ
ﻋﺸﻖ ﻫﺮ ﭼﻪ ﻣﻨﺘﻈﺮ ﻣﺎﻧﺪﻡ
ﮐﺴﯽ ﺑﺮﺍﯼ ﻟﻤﺲ ﺗﻨﻬﺎﯾﯿﻢ ﺗﻮﻗﻒ ﻧﮑﺮﺩ ﻭ ﻣﻦ
ﺗﻨﻬﺎﺗﺮ ﺍﺯ ﻫﻤﯿﺸﻪ ﺑﻪ ﺧﺎﻧﻪ ﺑﺮ ﮔﺸﺘﻢ. . ..
[گل][گل]

ریحانه یکشنبه 18 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 02:01 ب.ظ http://stylish-girl.blogfa.com

♥♂o♥♂o♥♂o♥♂o♥♂o♂ آپــــــــــــــــــــــــم o♥♂o♥♂o♥♂o♥♂o♥♂o♂
o♥♂o♥♂o♥♂o♥♂o♥♂o♂ آپــــــــــــــــــــــــم o♥♂o♥♂o♥♂o♥♂o♥♂o♂
o♥♂o♥♂o♥♂o♥♂o آپــــــــــــــــــــــــم o♥♂o♥♂o♥♂o♥♂o
o♥♂o♥♂o آپــــــــــــــــــــــــم o♥♂o♥♂o
o♥♂o آپــــــــــــــــــــــــم o♥♂o
o♥♂o آپــــــــــــــــــــــــم o♥♂o
o♥♂o♥♂o آپــــــــــــــــــــــــم o♥♂o♥♂o
o♥♂o♥♂o♥♂o♥♂o آپــــــــــــــــــــــــم o♥♂o♥♂o♥♂o♥♂o
o♥♂o♥♂o♥♂o♥♂o♥♂o♂ آپــــــــــــــــــــــــم o♥♂o♥♂o♥♂o♥♂o♥♂o♂
o♥♂o♥♂o♥♂o♥♂o♥♂o♂ آپــــــــــــــــــــــــم o♥♂o♥♂o♥♂o♥♂o♥♂o♂
o♥♂o♥♂o♥♂o♥♂o آپــــــــــــــــــــــــم o♥♂o♥♂o♥♂o♥♂o
o♥♂o♥♂o آپــــــــــــــــــــــــم o♥♂o♥♂o
o♥♂o آپــــــــــــــــــــــــم o♥♂o
o♥♂o آپــــــــــــــــــــــــم o♥♂o
o♥♂o♥♂o آپــــــــــــــــــــــــم o♥♂o♥♂o
o♥♂o♥♂o♥♂o♥♂o آپــــــــــــــــــــــــم o♥♂o♥♂o♥♂o♥♂o
o♥♂o♥♂o♥♂o♥♂o♥♂o♂ آپــــــــــــــــــــــــم o♥♂o♥♂o♥♂o♥♂o♥♂o♂

اعظم سبحانی یکشنبه 18 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 02:32 ب.ظ http://1341abcd.blogfa.com


امروز چه ساعتی هستید؟ میخواهم بیایم




اول ... یک جمله بگویم!

راستش

گاهی از شدت علاقه به زندگی

حتی سنگ ها را هم می بوسم،

کلمه ها را

کتاب ها را

آدم ها را ...!

دارم دیوانه می شوم از حلول،

از میل حلول در هر چه هست

در هر چه نیست

در هر چه که هر چه

چه ...!

و هی فکر می کنم ،

مخصوصا به تو فکر می کنم ،

آنفدر فکر می کنم

که یادم می رود به چه فکر می کنم.

به تو فکر می کنم

مثل مومنی که به ایمانِ باد و به تکلیف بید ،

به تو فکر می کنم

مثل مسافر به راه

مثل علف به ابر

مثل شکوفه به صبح وُ

مثل واژه به شعر .

به تو فکر می کنم

مثل خسته به خواب و نرگس به اردیبهشت ،

به تو فکر می کنم

مثل کوچه به روز

مثل نوشتن به نی

مثل خدا به کافر خویش و

مثل زندان به زندگی.

به تو فکر می کنم

مثل برهنگی به لمس وُ تن به شست و شو .

به تو فکر می کنم

مثل کلید به قفل

مثل قصه به کودک

مثل پری به چشمه وُ پسین به پروانه .

به تو فکر می کنم

مثل آسمان به ستاره وُ ستاره به شب .

به تو فکر می کنم

مثل اَبونواس به می

مثل نقطه به خط

مثل حروف الفباء به عین

مثل حروف الفباء به شین

مثل حروف الفباء به فاق .

همین !

هر چه گفتم

انگار انتظارِ آسان رسیدن به همین سه حرف ِ آخر بود .

حالا باید بخوابم

فردا باز هم به تو فکر خواهم کرد

مثل دریا به ادامه ی خویش .



"از: سید علی صالحی"

پرستو یکشنبه 18 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 09:17 ب.ظ http://heehaw.blogfa.com

صادقانه باید بگم متن قشنگی بود

آزاده یکشنبه 18 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 09:48 ب.ظ http://feelinggod.blogfa.com/

-------------------------_(/_\)
-------------------------,((((^`/-
------------------------((((--(6-/-
----------------------,(((((-,,----/
--,,,_--------------,(((((--\"._--,',;
-((((\\-,...-------,((((---\----`,@)
-)))--;'----`"'"'""((((---(------´´
(((--\------------(((------/
-))-|----------------------|
((--|--------.-------'---- -|
))--/-----_-'------`t---,.')
(---|---y;---,-""""-./---/\--
)---/-.\--)-\---------`/--/
---|.\---(-(-----------\-\'
---||-----//----------\\'|
---||------//-------_\\'|ا
---||-------))-----|_\--||
---/_/-----|_/----------||
---`'"------------------\_|
آپم
برات اسب گذاشتم که زود بیای
فقط اسب سواری که بلدی ؟؟

رضا چهارشنبه 21 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 09:24 ب.ظ http://reza50.blogfa.com

سلام دوست خوبم من دوباره اومدم
پستت خیلی قشنگ بود ممنون
راستی اپم خوشحال میشم سر بزنی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد