حس سبز

حس رویا گونه ی من از زندگی

حس سبز

حس رویا گونه ی من از زندگی

ایمان...

 ایمان تنها زاده ی عشق و شور زندگی است.هر گاه به عشق و  

شور زندگی تسلیم می شوید و بر نیاز و گرایش خود به خوشبختی  

و خوشحالی،رضایت و حقیقت صحه بگذارید,خود به خود به  

سرچشمه ی زندگی می پیوندید که درون خود شما وجود دارد. 

ناگهان حس بالایی از قدرت،هدفمندی و ارتباط با چیزی به مراتب  

بزرگتر از آن چه تا آن زمان آن را به عنوان "خویشتن خویش"  

می شناختید،سر تا سر وجود شما را فرا خواهد گرفت.آن گاه در  

می یابید که ایمان همان امید و امیدواری نیست و اصولا هیچ  

ارتباطی نیز با آن ندارد.در خواهید یافت که ایمان نوعی خود باوری و  

اعتماد به نفس است.ایمان به نوعی علم به این که آگاهی و شعور  

کیهانی به شکل "شما" و "در شما" به جریان افتاده و به کار گرفته  

شده است. 

 

                                                                         دکتر باربارا دی آنجلیس 

 

 *برای دونستن بیشتر از دکتر باربارا,اینجا کلیک کنین. 

 *حتما کتاب های "رازهایی درباره ی مردان" و "رازهایی درباره ی زنان"  

رو بخونین. 

 *توی مقدمه ی کتاب نوشته بود:اول کتاب مربوط به خودتون رو بخونین!و  

من اولش خیلی خندیدم!ولی وقتی خوندم فهمیدم با این کار می خوا 

ست بگه:تو که از خودت انقد بی اطلاعی,وای به حال اطلاعاتت در مورد 

جنس مخالف! 

 *حقیقتا بعد از این کتاب,خیلی شناختم در مورد جنس مخالف بیشتر 

شد.خیلی! 

 *دیگه به چه زبونی بگم کتاب خوبیه؟خو برید بخونیدش دیگه!اه! 

 *اینم لینک هر دو کتابواسه این که بهونه ای واسه نخوندنش نباشه!: 

 رازهایی درباره ی زنان و رازهایی درباره ی مردان  

 *چهارشنبه سوری تون مبارک! 

 *امیدوارم چهارشنبه سوری پرهیجان و در عین حال بی خطری رو  

سپری کرده باشین!

نظرات 4 + ارسال نظر
مهتاب چهارشنبه 24 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 08:21 ق.ظ http://mahtaban.limooblog.com

سلام
منم با آخرین چهارشنبه بروزم
بیا برداشت خودتو بگو
توی نظر سنجی هم شرکت کن

کورش(هزاره های فراموش شده) چهارشنبه 24 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 05:21 ب.ظ http://www.cyrusss.blogfa.com

درود یار گرامم

پیشا پیش نوروز ۲۵۷۱ایرانی- ۷۰۳۴آریایی

۳۷۵۰ زرتشتی- و۱۳۹۱ خورشیدی را ب تمام

شاد باش گویم:


آیا میدانید فلسفه عید نوروز در ایران چیست؟

هفت سین ایران باستان ( دلیل عدد 7 در سین های سفره عید نوروز )

سفره هفت سین ایران باستان

دوست ویار گرامم ب روز هستم

امیدوارم همچون گذشته آمده وبا دیدگاهت من را خرسند کرده

بدرود

کورش فرزند ایران

روزبه چهارشنبه 24 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 05:50 ب.ظ http://rozbeh.blogfa.com

سلااااااااااام
به راستی که چه کارهایی که به خیالمان غیرممکن ،درونمان نهفته است و با ایمان به خود و اعتماد به نفس کاری است سهل و اسان.



یادم باشد که زیبایی های کوچک را دوست بدارم حتی اگر در میان زشتی های بزرگ باشند

یادم باشد که دیگران را دوست بدارم آن گونه که هستند ، نه آن گونه که می خواهم باشند

یادم باشد که هرگز خود را از دریچه نگاه دیگران ننگرم

که من اگر خود با خویشتن آشتی نکنم هیچ شخصی نمی تواند مرا با خود آشتی دهد

یادم باشد که خودم با خودم مهربان باشم

چرا که شخصی که با خود مهربان نیست نمی تواند با دیگران مهربان باش


پیشاپیش عیدتون مبااااااااااارک

نجوا پنج‌شنبه 25 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 09:06 ق.ظ http://nnaajjvvaa.blogfa.com

... اما تو هم ، یاد از صفای من نکردی
یاد از صفای بی ریای من نکردی
با باد بالیدی و در باران گذشتی
پرواز حتی در هوای من نکردی
لبخندهایت را به من بخشیدی ــ اما
فکری برای گریه های من نکردی
من ، قصه از زنجیر میگفتم ، ولی تو
خود را اسیر ماجرای من نکردی
جز طعنه های خود ـــ که کاری سهمگین بود ــ
این روزها ، کاری برای من نکردی

سلام گلم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد