حس سبز

حس رویا گونه ی من از زندگی

حس سبز

حس رویا گونه ی من از زندگی

تو در من می خواندی...

من از تو می مردم 

اما تو زندگانی من بودی 

تو با من می رفتی 

تو در من می خواندی 

وقتی که من خیابان ها را 

بی هیچ مقصدی می پیمودم 

تو با من می رفتی 

تو در من می خواندی 

 

                                                                                       فروغ فرخزاد 

 

 *برای دونستن بیشتر از فروغ,اینجا کلیک کنین. 

 *فک کنم اول راهنمایی بود(اگه دقت کرده باشین اکثر توضیحاتم بر می 

گرده به اول راهنمایی!من در این سال برای بار دوم متولد شدم!),تولدم  

بود و دوست بسیار عزیزی کارت پستالی بهم هدیه داد که این شعر بر  

اون نقش بسته بود.انقد عاشق این شعر شدم که همون روز رفتم و  

کتابی از فروغ خریدم.کتابی از دست فروش های خیابون!نام کتاب, 

عصیان بود. 

 *بعدها دبیر ادبیاتی داشتم که گفت:همیشه پسرا عاشق سهراب می  

شن و دخترا عاشق فروغ!و من گند زدم به تئوری استاد! 

 *فروغ رو دوست دارم.این بی پروایی و این عشق عریانش رو کم تر تو  

شاعرای دیگه دیدم.

نظرات 5 + ارسال نظر
دختر پاییز دوشنبه 15 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 09:08 ب.ظ http://2mfabs-group.persianblog.ir

دیروز بی سر و صدا آمد و عاشقم شد
امروز با سر و صدا می رود و عشقم را فاش می کند

... . . . .

با داستانی کوتاه بروز هستم دوست عزیز.تشریف بیار!!

امید نیک بخت سه‌شنبه 16 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 01:39 ب.ظ http://www.sokootmargbar-omid.blogfa.com

سلام واقعا زیباست لینکت کردم من بیشتر شعرای خودمو میزارم دوست داشتی نظر بده .

اعظم سبحانی سه‌شنبه 16 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 02:03 ب.ظ http://1341abcd.blogfa.com

ای نوبهار خندان از لامکان رسیدی
چیزی بیار مانی از یار ما چه دیدی

خندان و تازه رویی سرسبز و مشک بویی
همرنگ یار مایی یا رنگ از او خریدی
ای فضل خوش چو جانی وز دیده‌ها نهانی
اندر اثر پدیدی در ذات ناپدیدی

ای گل چرا نخندی کز هجر بازرستی
ای ابر چون نگریی کز یار خود بریدی

ای گل چمن بیارا می‌خند آشکارا
زیرا سه ماه پنهان در خار می‌دویدی

ای باغ خوش بپرور این نورسیدگان را
کاحوال آمدنشان از رعد می‌شنیدی

ای باد شاخه‌ها را در رقص اندرآور
بر یاد آن که روزی بر وصل می‌وزیدی

بنگر بدین درختان چون جمع نیکبختان
شادند ای بنفشه از غم چرا خمیدی

سوسن به غنچه گوید هر چند بسته چشمی
چشمت گشاده گردد کز بخت در مزیدی

afshin سه‌شنبه 16 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 04:11 ب.ظ http://rooidad5.blogfa.com

[گل] درود یار گرامی

همه برای پاس داشت چهار شنبه سوری , جشن ملی مان آماده شویم .

آیا سبزه انداختی برای هفت سین - آیا میدانی اگر سر سفره دعا کنی براورده میشه و برکت به خانه و تن درستی به خانواده شما میدهد
ایرانیان قدیم , سلامتی مریض هایشان , برکت در خانه , و آنچه آرزو دارند بر سر سفره هفت سین در زمان سال تحویل از خداوند میخواهند و جالب آنکه بیشتر آنان بیان داشتند که به آرزو و خواست خود رسیده اند .


خداوند نگهدار ایران و فرهنگمان باد . [گل]

نگار سه‌شنبه 16 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 04:51 ب.ظ http://bigharar-to.blogfa.com

جدی میخونمت میرم تو رویا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد