حس سبز

حس رویا گونه ی من از زندگی

حس سبز

حس رویا گونه ی من از زندگی

ترجمه ی ترانه:VOLE,ترانه ای از CELINE DION

 Vole vole petite aile

پرواز کن بال کوچک من

Ma douce, mon hirondelle

عزیز من،قناریه من

Va t´en loin, va t´en sereine

برو به دور دست ها،آروم برو

Qu´ici rien ne te retienne

نذار هیچی تورو اینجا برگردونه

Rejoins le ciel et l´éther

برو به آسمان و عرش بپیوند

Laisse-nous laisse la terre

مارو ترک کن ...زمینو ترک کن

Quitte manteau de misère

لباس بدبختیتو ترک کن

Change d´univers

جهانو عوض کن

Vole vole petite sœur

پرواز کن...پرواز کن خواهر کوچکم

Vole mon ange, ma douleur

پرواز کن فرشته ی من،درد من

Quitte ton corps et nous laisse

بدنتو تزک کن و مارو ترک کن

Qu´enfin ta souffrance cesse

بذار دردت به پایان برسه

Va rejoindre l´autre rive

برو به اون سمت ساحل بپیوند

Celle des fleurs et des rires

جایی که گل ها و خنده ها هستن

Celle que tu voulais tant

برو جایی که همیشه میخواستی

Ta vie d´enfant

زندگیه کودکانتو

Vole vole mon amour

پرواز کن پرواز کن عشق من

Puisque le nôtre est trop lourd

وقتی که با ما بودن انقدر سنگینه

Puisque rien ne te soulage

وقتی که هیچی تو رو آروم نمیکنه

Vole à ton dernier voyage

برو به آخرین سفرت

Lâche tes heures épuisées

راحت شو از اوقات عذاب آور

Vole, tu l´as pas volé

پرواز کن ...تو لیاقتشو داری

Deviens souffle, sois colombe

به یک نفس تبدیل شو...یک کبوتر شو

Pour t´envoler

برای بالا رفتنت

Vole, vole petite flamme

پرواز کن شعله ی کوچک من

Vole mon ange, mon âme

پرواز کن فرشته ی من،روح من

Quitte ta peau de misère

پوست بدبدختیتو ترک کن

Va retrouver la lumière

و برو به سوی روشنایی 

 

 *برای دونستن بیشتر از سلین,اینجا کلیک کنین. 

 *ترانه ی قشنگیه. 

 *کسی هست که ترانه ش واسه فیلم تایتانیک رو نشنیده باشه؟! 

 *نمی خواست واسه تایتانیک بخونه!کامرون(کارگردان فیلم) اصرار کرد! 

 *ترانه ای هست که برای فیلمی با بازی رابرت ردفورد خونده.دیوونه شم!  

 *صداش به معنای واقعی اپرایی میزنه! 

 *مریضی سختی داشت و به کمک یه دوست(شایدم دکترش) امیدش رو  

از دست نداد.با همون هم ازدواج کرد!

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد