حس سبز

حس رویا گونه ی من از زندگی

حس سبز

حس رویا گونه ی من از زندگی

زندگی!...

 زندگی چنین است؛پر از کلماتی که یا ارزش گفته شدن ندارند و یا اگر  

ارزشمند هستند،در لحظاتی خاص،ارزش خود را از دست می دهند ... 

زیرا اگر هر یک از این کلمات را بر زبان بیاوریم،جای کلمه ارزشمند تر یا  

شایسته تر را می گیرند که البته همین کلمه ی تازه هم به خودی خود  

دارای ارزشی نیست،بلکه بر زبان راندن آن می تواند احتمالا اهمیت  

ویژه ای را در بر داشته باشد. 

 

                                                                      ژوزه ساراماگو 

                                                                           دخمه 

 

 *برای دونستن بیشتر از ژوزه,اینجا کلیک کنین. 

 *تا هستیم,با هم باشیم! 

 *کتاب "عشق ممکن" ش رو هم خیلی دوس دارم. 

 *من اول بار اسمش با کتاب "بالتازار و بلموندا" به گوشم خورد. 

 *در مورد مطلب "وایسا با هم بریم!..." حتما نظر بذارین.مرسی.

نظرات 1 + ارسال نظر
آرتمیس دوشنبه 19 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 02:25 ب.ظ http://samakeayyar.blogfa.com

زندگی آرام است،مثل آرامش یک خواب بلند.
زندگی شیرین است،مثل شیرینی یک روز قشنگ.

زندگی رویایی است،مثل رویای یک کودک ناز.
زندگی زیبایی است،مثل زیبایی یک غنچه ی باز.

زندگی تک تک این ساعتهاست،
زندگی چرخش این عقربه هاست،
زندگی راز دل مادر من،زندگی پینه ی دست پدر است،
زندگی مثل زمان در گذر است...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد