حس سبز

حس رویا گونه ی من از زندگی

حس سبز

حس رویا گونه ی من از زندگی

قضاوت...

قبل از این که بخواهی در مورد من و زندگی من قضاوت کنی 

کفش های من را بپوش و در راه من قدم بزن

از خیابان ها،کوه ها و دشت هایی گذر کن که من کردم 

اشک هایی را بریز که من ریختمدردها و خوشی های من را تجربه کن

... سال هایی را بگذران که من گذراندم 

روی سنگ هایی بلغز که من لغزیدم 

دوباره و دوباره برپاخیز و مجدداً در همان راه سخت قدم بزن 

همان طور که من انجام دادم ... 

بعد،آن زمان می توانی در مورد من قضاوت کنی! 

 

                                                                           دکتر علی شریعتی 

 

 *برای دونستن بیشتر از دکتر,اینجا کلیک کنین. 

 *دقت کردین؟:واسه نکته ی بالا,برای بعضی به نام کوچیک می نویسم 

و می گم اینجا کلیک کنین,ولی بعضی شخصیت ها چنان ...(از چه واژه 

ای استفاده کنم منظور رو برسونه؟!) که نمی تونی!مثلا بنویسی برای 

دونستن بیشتر از علی ...! 

 *اول راهنمایی,کتاب کویر! 

 *"و حرف هایی هست برای نگفتن!".این جمله ی دکتر رو دیوونه شم! 

 *گفتگوهای تنهایی رو حتما بخونین.مابقی به انتخاب خودتون!

نظرات 5 + ارسال نظر
F یکشنبه 27 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 12:58 ق.ظ

سلام دوستم ممنونم از لطفت عادت بدیه یادم میره ادرس وبمو بنویسم تو زحمت افتادى خیلی مرسى

روزبه یکشنبه 27 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 11:10 ق.ظ http://rozbeh.blogfa.com

سلااااااااااااااام
وب فوق العاده ای داری

وقتی خواستم زندگی کنم، راهم را بستند.وقتی خواستم ستایش کنم، گفتند خرافات است.وقتی خواستم عاشق شوم گفتند دروغ است.وقتی خواستم گریستن، گفتند دروغ است.وقتی خواستم خندیدن، گفتند دیوانه است.دنیا را نگه دارید، میخواهم پیاده شوم.

(دکتر علی شریعتی)

موفق باشی


باااااای

samane یکشنبه 27 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 01:43 ب.ظ http://samane19.blogfa.com

بعد یه مدت طولانی دوباره این مطلبو خوندم
ممنونم که یاد اوری کردین

غزال امن زاده یکشنبه 27 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 03:08 ب.ظ http://ghazalamanzade.persianblog.ir

خیلی خیلی قشنگ بووود

غزال امن زاده یکشنبه 27 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 11:51 ب.ظ http://ghazalamanzade.persianblog.ir

مرسی از حضور گرمت
خوشحالم کردی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد