حس سبز

حس رویا گونه ی من از زندگی

حس سبز

حس رویا گونه ی من از زندگی

مرا بشناس...

 سلام دوستان من.چون همیشه با مطلبی که نیازمند همکاری  

شما عزیزان ه به روزم.هم چون گذشته کامل شده ی این مطلب 

(همراه با نام,نظر و آدرس وب شما عزیزان) جمعه ی آینده در وب  

حس سبز قرار خواهد گرفت.مطلبی که برای این هفته انتخاب  

کردم,عنوانش هست:

 مرا بشناس...

 این مطلب به 2 بخش مرتبط با هم تقسیم شده:

 1.بسیاری از دوستان خواننده ی وب حس سبز,در طول این مدت  

نویسنده ی این وب رو یه دختر می دونستن!

 2.هر بار که مطلبی در رابطه با شناخت زن(و دختر) ویا مطلبی  

که به نوعی مربوط به درونیات اون باشه در وب می ذارم,سیل  

به به و چه چه و آفرین و درود بر تو و ... به سوی این وب روون  

می شه که اکثریت این نظرات از آن خانماست.  

مطلب اول:مخاطب این مطلب(شماره 1) رو آقایون قرار می دم.چرا  

باید شرایطی پیش بیاد که تا وبی از عشق,دوستی,شناخت زن  

و ... می گه اولین گزینه ای که به ذهنمون می رسه اینه که  

حتما نویسنده ی این وب یه خانومه؟!در درون همه ی ما(چه مرد  

و چه زن) این چیزها نهفته ست.فقط شرایط زندگی باعث  

می شه بسیاری شون برای ما کم رنگ شه.سختی کار و ... 

اما دوستان,مگه زنی که سرشار از عشق و ... است در این  

چرخه ی زندگی فشار روی اون نیست؟ 

کمی به خودمون بیایم(حتی خود من).اگه گاهی ما هم از عشق  

بنویسیم.و از شناخت زن بگیم و ... به هیج جای مردونگیمون  

خدشه وارد نمی شه! 

مطلب دوم:مخاطب این مطلب(مطلب شماره ی 2) هم آقایون  

هستن و هم خانوما(شاید بعضی خانوما بگن چرا ما؟به نظر من  

یکی از بیشترین دلایلی که باعث می شه در جامعه ای زن  

شناخته نشه به معنای واقعی,تقصیر از خود خانوم هاست).چرا  

باید در یک جامعه کار به جایی برسه که یک زن انقد این احساس  

در درون اون تقویت شه که جامعه ش اون رو نمی شناسه و درک  

نمی کنه که یه مطلب چند خطی در یک وب این چنین در اون  

احساس دیده شدن به وجود بیاره(احساسی که مث ه یه نقطه ی  

امید به نظر بیاد واسش)؟یک دلیل احساس اشتباهی ه که  

بسیاری از مردها دارن و اون اطمینان ازشناخت جنس مونث ه. 

اطمینانی که من هم با یقین از اون می گفتم و بعد از خوندن  

کتاب "رازهایی درباره ی زنان" تازه فهمیدم فقط 30 درصد شناخت  

داشتم!بله,30 درصد! 

و دلیل دوم خود جنس مونث ه.دوستان مونث:در این به شناخت  

رسوندن چه قدر سهیم بودین؟چه قدر تلاش کردین؟چه قدر ... 

*این مطالب رو به صورت کلی گفتم.پس اگه عزیزی من رو به  

اشتباه دختر خطاب کرد,به خودش نگیره.این بهانه ای بود برای  

به چالش کشیدن این مبحث. 

*قطعا نه همه ی مردها اینطوری ان و نه همه ی زن ها.من به  

شکل کلی گفتم. 

*لطفا نظرات در این مورد در بخش نظرات همین مطلب باشه. 

*نترسید از ابراز نظر.نظر بدین.و نترسید از تمسخر دیگران. 

*نظرات به صورت جبهه گیری در مقابل جنس مخالف نباشه.ما  

انسان های بالغی هستیم. 

 

                                                                                            با تشکر 

                                                                                          حس سبز

نظرات 43 + ارسال نظر
آسمان شنبه 26 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 12:33 ق.ظ http://ejazehas.blogfa.com/

سلام دوست من
احوالتون؟
خب قشر مونث در جامعه ما مظلوم هستش.
اینم ریشه در گذشته زندگی پدرانمون داره.
الان که نسبت به گذشتهزنها خیلی از حقوق را دارا هستن.
حتی بعضی جاها حق مردها رو هم میخورن
ولی در حالت کلی انسانیت در جامعه ما مظلومه
چه مرد چه زن

2r2neh شنبه 26 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 01:04 ق.ظ http://2r2neh.blogfa.com

سلام،
من نمیدونم قضیه چیه و بنا به چه دلایلی این توضیحاتو دادین اما هرچی هست تا حدودی باهاتون موافقم، اما من همیشه احساس میکردم و یقین داشتم که نویسنده ی این وب مذکره!
راستی اون کتابی که نام بردین هم خیلی عالیه!!
موفق باشید...

مهاجر (رضا بیگ زاده) شنبه 26 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 03:01 ق.ظ http://mohajerane-asemani.blogsky.com

سلام
دوست عزیز برای وب گرد هایی که به دنبال یاد گیری هستند مهم نیست که نویسنده چه کسی است و یا چه جنسیتی دارد
حداقل برای من این مهمه که نویسنده ی وب دارای چه تفکری است...

امیر بختیاری شنبه 26 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 03:50 ق.ظ http://amirbakhtiari.blogfa.com

سلام
همانطور که در نوشته هات نوشته بودی شناخت کمی ما از زنها داریم وبه عقیده من زنها هم شناخت کمی از مردها دارند
1به عقیده من ابتدا باید بدانیم شناخت چیست؟
2.چه چیزی را میخواهیم بشناسیم؟
3. خودمان و نیازهای خودمان را چقدر شناختیم؟
4.چه توقعاتی از خودمان داریم؟
5.همه زنها مشترک فکر نمیکنند,همه یک حح.ر نیستند,عواطف و خواسته های آنها متفاوت است,درک و فهم هر کدام در مسائلی بیشتر و در مسائلی کمتر است,علائق آنها یکی نیست ولی همه تنها زن هستند وگاهی دوست هم ندارند به خاطر خیلی از مسائل زن آفریده میشدند!
6.مردها نیز به همینگونه باهم متفاوتند و نیازها وخواسته های آنها متفاوت است.
7.به عقیده من ابتدا فقط میدانیم که این فرد روبرو ی ما یک زن است ویا یک مرد باید با او برخورد کنیم,بشینیم, بلند شویم, و خیلی از مسائل مهم خودمان را مطرح کنیم تا عقیده اور ا بدانیم واز او نیز بخواهیم مهم های زندگی اش را برای ما بگوید
8.از مقایسه زن با زن دیگر مرد با مرد دیگر پرهیز کنیم
9. استعدادهای هر فرد را ببینیم و نقاط ضعفش را قوی کنیم
نکته ای که در اینجا نهان است شاید این باشد آن نقطه صعف طرف مقابل ما در مقابل ما و عقیده ما نقطه ضعف است و در جایی دیگر نقطه قوت او
10.پس از جمله همه زنها و همه مردها به یک شکلند بپرهیزیم
11.به عقیده من زنها به خازر این کمتر شناخته میشوند تا ما مردها از ظرافت درونی آنها باخبر شویم به درون آنها رخنه کنیم, آنها را کشف کنیم . آنها از این کشف لذت میبرند
12 پس میتوانم بگویم که کشف درونی روح زن اوج لذت اوست نه اینکه او بخواهد مردها اورا نشناسند نه اتفاقا آنها هم دوست دارند فهمیده شوند و درک شوند اما از راه خودش تنها از یک سرنخ ونه اینکه کامل یک موضوع و درخواست را بیان کنند
13 روح لطیف یک زن قابل ستایش است ولی روح بزرگی میخواهد که آن روح لطیف را در خود جای دهد و آن را پروزش دهد و آن جایی نیست چون قلب یک مرد
14 . یه دنیا درد دل دارم که بگویم اما
اما
دخترکی قلب مرا دزدیده است
و آن را هم گم کرده
نمیدانم دنبال دلم بگردم یا
دنبال دخترک بگردم؟
خورشید که می آید فکر میکنم در آسمان است
ماه که نیست فکر میکنم پشت ابر هاست
بگذریم
من به شخصه در زن و مرد به جز تفاوت جنسیتی و روحی نفاوت دیگر نمیبینم
هردو جنس باید در راه شناخت یکدیگر و خودشان بکوشند
مخلص کلام ممنون
چقدر حرف زدم نصفه شبی
حالا تقصیر دخترک ایت که نیست یا دل گم شده ام؟!!!

حمــید شنبه 26 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 06:25 ق.ظ http://pitiful-anonymous.mihanblog.com/

سلام ، حذفت که نکردم ، وب رو عوض کردم ...
اگه خواستی آدرس همین وب رو جای قبلی بزار...
من لینکت کردم

سعید شنبه 26 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 09:24 ق.ظ http://www.saeed-atashin.blogfa.com

سلام عزیز دلم..
ا پ م
یه سری بهم بزن
م
ر
س
ی
[گل][بدرود]

negin شنبه 26 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 11:07 ق.ظ http://dele-shishei.blogfa.com

ای آنکه زنده از نفس توست جان من
آن دم که با تو‌ام، همه عالم ازان من

آن دم که با توام، پُِرم از شعر و از شراب
می‌ریزد آبشار غزل از زبان من

آن دم که با توام، سبکم مثل ابرها
سیمرغ کی‌ رسد به بلندآسمان من

بنگر طلوع خنده‌ی خورشید بر لبم
زان روشنی که کاشتی ای باغبان من!

با تو سخن ز مهر تو گفتن چه حاجت است؟
خود خوانده‌ای به گوش من این، مهربان من

محمد فتحی شنبه 26 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 12:42 ب.ظ http://msha1362.mihanblog.com/

به راستی چرا چنین است ، بخاطر محدودیت است ( محدودیت چندین نوع دارد : و این شاید محدودیت ذهنی باشد )

شایدم هردو : هم جامه و هم دو جنس باعث شوند ..

ما باید در کنار هم باشیم نه مقابل هم ( هر دو جنس مکمل هم هستند )

ولی دوست من همه انسانها مثل هم نیستند ..

روشنک شنبه 26 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 01:36 ب.ظ http://www.roshanak-ar.blogfa.com

سلام

تو که دختر نیستی!؟

ولی بحث زن ومرد بودن با احساس بودن زن وخشن بودن مرد

رو باید با توجه به تاریخچه گذشته ونیاکانمان بررسی کنیم

که مرد جوهر کار وتلاش سخت وزن لطیف بودن.....

از موضوعت خوشم اومد....

Mona شنبه 26 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 02:08 ب.ظ http://armaghan72.blogfa.com

سایه شنبه 26 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 02:43 ب.ظ http://delneveshtehayesorkh.blogfa.com/

سلام دوست خوبم
دختر یا پسر بودنت مهم نیست مهم نحوه بیان احساسه که تو تونستی ابراز کنی و مورد حمایت خیلیها چه زن و چه مرد قرار بگیری
حق با تو احساس در وجود همه هست مونث و مذکر مهم نیست در وجود همه هست اما یه تفاوت بین زن و مرد وجود داره اونم نحوه بیان احساسه که متاسفانه خانومها خیلی راحت ابراز احساس میکنند و این باعث شکستشون تو خیلی مسائل میشه و اقایون خیلی سخت ابراز احساس میکنند که خیلی از وقتا باعث شکست میشه و متاسفانه به همین دلیل روز به روز روابط ما بدتر میشه و امار طلاق زیاد و کاش میشد در ابراز احساس افراط و تفریط نکرد...

هستی شنبه 26 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 03:38 ب.ظ http://www.golbarg70.blogfa.com

سلام ممنون که بهم سر زدین و ببخشین که دیر اومدم

مطلب جالبی بود واقعیتش من تا حالا به این فکر نکرده بودم که شما دختری یا پسر

به هر حال خیلی جالب بود ممنون

پسران بد شنبه 26 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 04:38 ب.ظ http://badboysfifa.blogfa.com

سلام یه خبر مهم اگه میشه تو وبم بیا وبرروی لوگوی بهترین وبلاگ فقط کلیک کن ممنون...!!!
´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶
´´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶¶¶¶´´´´´´´´´´´´´´´¶¶¶¶¶
´´´´´´´´´´´´´´´¶¶¶´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶¶
´´´´´´´´´´´´´¶¶¶´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶¶
´´´´´´´´´´´´¶¶´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´ ¶¶
´´´´´´´´´´´¶¶´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´ ¶
´´´´´´´´´´´´¶¶´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶
´´´´´´´´´´¶¶´´¶´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´¶´´¶¶
´´´´´´´´´´¶´´¶¶´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶´´¶
´´´´´´´´´´¶´´¶¶´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶´´¶
´´´´´´´´´´¶¶´´¶¶´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶´´¶¶
´´´´´´´´´´´¶´´¶¶´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶´´¶
´´´´´´´´´´´¶¶´´¶´´´¶¶¶¶¶¶¶´´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶´´´¶´´¶¶
´´´´´´´´´´´´¶¶¶¶´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´¶¶¶¶¶
´´´´´´´´´´´´´¶¶¶´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´¶¶¶´
´´´´¶¶´´´´´´´´¶´´´¶¶¶¶¶¶¶¶´´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´¶´´´´´´´´¶¶
´´´¶¶´¶¶´´´´´¶¶´´´´¶¶¶¶¶¶´´´¶´¶´´´¶¶¶¶¶¶¶´´´¶¶´´´´´¶¶´¶¶
´´¶¶´´´¶¶´´´´¶¶´´´´´¶¶¶¶´´´¶¶¶¶¶´´´´¶¶¶´´´´´¶´´´´´¶¶´´´¶¶
´¶¶´´´´´¶¶¶¶´´¶¶´´´´´´´´´´¶¶¶´¶¶¶´´´´´´´´´´´¶´´¶¶¶¶´´´´¶¶
¶¶´´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶´´´´´´´¶¶¶´¶¶¶´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶´´´´´´´´¶¶¶
¶¶¶¶¶¶¶¶´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶´´´´¶¶¶´¶¶¶´´´´´¶¶¶¶¶¶´´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶
´´¶¶¶¶´¶¶¶¶¶´´´´´´¶¶¶¶¶´´´´´´´´´´´´´¶¶¶¶¶´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶
´´´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶´´¶¶¶´¶¶´´´´´´´´´´´´¶¶´¶¶¶´´¶¶¶¶¶
´´´´´´´´´´´´´´´¶¶¶¶¶´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´¶¶¶¶¶¶
´´´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶´´¶´¶´¶´´¶´¶´´¶´¶´´¶¶
´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶¶¶´´¶´¶´¶´´¶´¶´´¶´¶´´¶¶¶¶¶
´´´´´´´´´´´´¶¶¶¶¶´¶¶´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´´¶¶´¶¶¶¶¶
´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´´´´¶¶´´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶
´´´¶¶´´´´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶´´´´´´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶´´´´´´´´´´´¶¶
´´´´¶¶¶´´´´´¶¶¶¶¶´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´´´´¶¶¶¶´´´´´´¶¶¶
´´´´´´¶¶´´´¶¶¶´´´´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´´´´´´´´´´´¶¶´´´¶¶
´´´´´´´¶´´¶¶´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶´´¶¶

والا منم فک میکردم مونث هستین!!

amin شنبه 26 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 06:48 ب.ظ http://www.funyboys.blogfa.com

سلام دوست عزیز ممنون که اومدی
خدا رفتگان شما رو هم بیامرزه

سپیدبال شنبه 26 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 07:04 ب.ظ

اووووه چه بحثای چالش برانگیزی !باید یه کم فکر کنم..حالا بعدا میام نظر میدم...
راستی در مورد عکسا اول بگو که آنالوگ یعنی چی؟بعدم اینکه کیفیت عکسا در چه حدی باید باشه؟ مثلا عکسایی که با گوشی هم میگیریم میشه روش کار کرد؟

سپیدبال شنبه 26 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 07:18 ب.ظ

راستش یه کم نظر دادن سخته!نظر من اینه که یه مقدار هم تبعیضی که بین زن و مرد قائل میشن از هون اول باعث این احساسات و دیده نشدنا میشه!!..مثلا خیلی از آقایون هستن که اصلا خانومارو آدم حساب نمیکنن..چون فکر میکنن که ما ضعیفیم و نمیتونیم از پس خودمون بر بیایم و ازین حرفا!! یه کمیش هم برمیگرده به تحویل گرفتن زیاد از حد پسرا تو خیلی از خانواده ها!! یکیش خونواده ی خودم که مامانمبیش از حد به برادر بزرگم بها میده و باعث اعتماد به نفس کاذب اون شده..!
راستش بحث خیلی بزرگیه من فقط یه قسمتیشو که به ذهنم رسید گفتم.
یه چیز دیگه م اینکه مردا فکر میکنن نیازی به شناخت زنا ندارن و همینقدر که میدونن خوبه!!..اونا خودشونو علامه میدونن و هیچوقت حاضر نیستن قبول کنن که اطلاعاتشون در یه زمینه هایی خیلی کمه!!

بابالنگ دراز شنبه 26 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 10:58 ب.ظ http://khateratekolbe.blogsky.com

با سلام
این حس که در درون همه ی ماها هست و نباید انکارش کرد
حس جذابیت در دو جنس مخالف نسبت به هم
این یه خصوصیت ادمی هستش و نمیشه ازش فرار کرد
همین حسه که موجب بقای نسل ادمی میشه
ببینین دوستان
ما بچه های همین نسل ، بچه های با شعور و با انگیزه و با استعدادی هستیم
ارزش های ما به مراتب نادیده گرفته شده و میشه
این احساسات هم قابل درکه ولی تنها چیزی که باید بهش توجه کنیم اینه که هر چیزی جایی داره
شاید یه کسی پیدا بشه که با عقاید ما موافق باشه یا عقاید ما رو به چالش بکشه
ولی هر چی باشه با اون داریم ارتباط برقرار میکنیم و این ارتباط ممکنه در سالم ترین شرایطش به هر جایی منتهی میشه
این نوع رابطه که شاید خیلی بحث ها بشه روش انجام داد رو بهترین نوع رابطه میشه دونست
به هر حال
با مدیریت احساسات به همه چی میشه دست یافت
...

نسیم شنبه 26 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 11:43 ب.ظ http://www.avin-roya.blogfa.com

سلام
نکته جالبی بود
به نظر من علت این که بعضی ها فکر کردن شما خانم هستید
برا اینه که توی روزگار ما مردها هرگز زنهارونشناختن وشایدم شناختن وبه روی خودشون نمیارن وخییییلی بعیده که 1مرد از زن ها بدون جبهه گیری وپرخاش صحبت کنه.علت ها خییییلی زیاده اما با این موضوع موافقم که علت ناشناخته موندنمون خودمونیم
ببخشید زیادحرف زدم
پیروز باشید

لیلا یکشنبه 27 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 12:25 ق.ظ http://jadeyetanhaei.persianblog.ir/

سلام
راستش نمی دونم چی بگم
من معمولا کاری به جنسیت وبلاگ نویس ندارم
بیشتر شخصیتش برام مهمه و مطالب وبلاگش. اما احساس میکردم که مرد باشید.
در مورد شناخت خانمها باید بگم همیشه هم خودشون مقصر نشناخته شدن نیستن. بلکه گاهی برخی اقایان مانع از این میشن که یه زن بتونه شخصیت واقعیه خودش رو نشون بده. فرقی نمیکنه چه خوب چه بد. و حتی برعکس گاهی هم اقایون باعث میشن یه زن بهتر خودش رو بروز بده. و البته نقش خود زن هم خیلی موثره.
گاهی هم خود زنها اجازه میدن که باهاشون جوری رفتار بشه که یا شناخته نشن یا جور دیگه ای شناسونده بشن
در مورد مطالب عاشقانه وبها و اینکه شاید خیلیها فکر میکنند نویسنده باید یه خانوم باشه. بیشتر به خاطر اینه که همه میدونن جنس زن لطیف و با احساسه. واینکه اقایون هم همین فکر رو میکنند به این دلیله که شاید نتونستن اون حس غریزی رو در خودشون پیدا کنند. یا یک نوع غرور مردونه تا حدی کاذب مانع ابرازش میشه.در حالی که حس دوست داشتن و دوست داشته شدن در وجود همه هست فقط نسبتش فرق میکنه.
نمی دونم تونستم منظور شما رو درست درک کنم و ایا درست نظر دادم یا نه. ولی به هر حال این نظر من بود

روزنوشت یکشنبه 27 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 05:42 ب.ظ http://shmajidi.blogfa.com

سلام

انگار تازگیها خیلی فاصله بین این دو جنس افتاده میبینم که در

مقابل هم جبهه گیری میکنن و این باعث میشه نتونن شناخت

درستی از هم داشته باشن همیشه دنبال موضع گیری در

مقابل هم هستند تا درک و شناخت از هم حتی اگه زن یا

مردی نخواد ازدواج کنه باز از این شناخت بی نیاز نمیشه به نظر

من چون بیشتر ارتباط این دو جنس را در ارتباط جنسی به

جامعه تزریق کرده اند این مشکلات بوجود آمده افکار و باورهای

غلطی که بزرگترهای جامعه ایجاد کرده اند مثل اینکه دختر

وپسر مثل پنبه وآتیشند و مشابه این باعث میشه ما در جامعه

تفکیک جنسیتی کنیم و روز به روز شناخت ای دو از هم کمتر

میشه

جذابیت یه زن برای مرد بشتر جذابیت جنسی و جذابیت یه مرد

برای یه زن جذابیت مالی شده است که مدتهای نه چندان دور

اینگونه نبود

وقتی این دو جنس خیلی از هم فاصله بگیرند فقط ظواهر

همدیگر رو میبینن و شناخت واقعی و شناخت شخصیت هم

مشکل میشودو البته بعضیها هم بعد از این مدت جدایی

میخواهن کار را درست کنن که متاسفانه از آنور بام می افتند

آزاده یکشنبه 27 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 06:22 ب.ظ http://feelinggod.blogfa.com

سلام
خوبی؟
راستش من از همون اول می دونستم پسر هستین(از نوع نگارش و نظر گذاشتنتون)
مطلب دیگه این که هر کسی جای خودش را داره پس حق کسی ضایع شده که بعضی از خانم ها می گن
مهم اینه که خدا دوستمون داشته باشه البته بعضی موقع ها فراموش میکنیم

بابالنگ دراز یکشنبه 27 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 10:55 ب.ظ http://khateratekolbe.blogsky.com

سلام دوست من
نمیدونم اون شاید من باشم
اسم وبلاگت برام اشناست
من خیلی جاها میرم و مطلب مینویسم راستشو بخوای یادم نمیاد تو رو

منصور دوشنبه 28 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 07:15 ق.ظ http://www.mansourgholizadeh89.blogfa.com

سلام

از شما ممنونم که یاد اوری کردید بله صادقانه اعتراف می کنم من فکر می کردم شما دختر خانوم بزرگوار هستید بعد فهمیدم در خطا بودم شما اقا پسر بزرگوار هستید حس عجیبیه که در تشخیصش می مونم قبلنا با ویبی اشنا شدم که به عنوان برادر خطاب می کردم بعدا از من ایراد گرفت ببخشید من برادر نیستم من خانوم هستم خیلی خجالت کشیدم یا اینکه هفته قبل بود اره دقیقا هفته قبل بود طبق معمول به مانند یک مرد حتی شوخی هم می کردم شوخی مردانه در پشت کلمات تقریبا یکی از دوستان قدیمی بود هیچی نمی گفت خوب گوش می کرد وحتی جوابمو خوب می داد بعدا برحسب اتفاق جستجو در سایر نظرات این اقا فهمیدم گند زدم چه گندی این اقا نبود این همه مدت این خانوم بود حالا خدا می دونه سایر دوستان هم بندش چقد می خندید ند ومرا به باد تمسخر می گرفتند البته از این که من کور تشریف دارم شکی نیست اما بعضی از دوستان پرفایلشون فعاله که فکر می کنم این بهترین راه ..............................

گیل مرد دوشنبه 28 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 08:21 ق.ظ http://www.srs0911.blogfa.com

راستش از اول هم معلوم بود مذکری چون با این سطح فعالیتی که تو، تو نت داری اگه دختر بودی حتما خواننده هات خیلی بیشتر از این چیزی بود که الان هست.

صلا دوشنبه 28 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 09:34 ق.ظ http://vafa-asgari.persianblog.ir

سلام دوست گرامی .در بدو امربرداشت زنانه یا مردانه داشتن از یک اثرکه می تواند ناشی از نشانه ها وقرینه های خود اثر باشد،یا زمینه های ذهنی خود برداشت کننده،یا هردو،امری طبیعی است.اما ماندن دراین سطح،لا اقل از اصحاب اندیشه ونظر پسندیده نیست.حضرت علی علیه السلام میفرمایند:انظر الی ماقال ولا تنظر الی من قال.به این فکر کن که چه گفته می شود،نه اینکه چه کسی گفته است.وزنده یاد شریعتی می گوید قبل ازآنکه به جوابم فکر کنی ،بیندیش که چه می گویم.بی تردید،اندیشیدن در شنیده ها ونوشته های دیگران برای انتخاب احسن عملی پسندیده است ا فَبَشِّرْ عِبادِ الَّذینَ یَسْتَمِعُونَ الْقَوْلَ فَیَتَّبِعُونَ أَحْسَنَهُ أُولئِکَ الَّذینَ هَداهُمُ اللَّهُ وَ أُولئِکَ هُمْ أُولُوا الْأَلْبابِ (الزمر : 18)همچنین است در باره خودما. اول اندیشه وانگهی گفتار.به عبارت دیگر اگر تربیت شده بودیم وعادت کرده بودیم که اصالت را به اندیشه وعمل بدهیم ،کمتر گرفتار ظاهر میشدیم.
مَنْ عَمِلَ صالِحاً مِنْ ذَکَرٍ أَوْ أُنْثى‏ وَ هُوَ مُؤْمِنٌ فَلَنُحْیِیَنَّهُ حَیاةً طَیِّبَةً وَ لَنَجْزِیَنَّهُمْ أَجْرَهُمْ بِأَحْسَنِ ما کانُوا یَعْمَلُونَ
هر زن و مردى که کارى نیکو انجام دهد، اگر ایمان آورده باشد زندگى خوش و پاکیزه‏اى بدو خواهیم داد و پاداشى بهتر از کردارشان عطا خواهیم کرد. (النحل : 97 )
وعده جمیلى است که‏ خداى حکیم به زنان و مردان مؤمن مى‏دهد، که عمل صالح کنند، و در این وعده جمیل فرقى میان زنان و مردان در قبول ایمانشان و در اثر اعمال صالحشان که همان احیاء به حیات طیبه، و اجر به احسن عمل است نگذاشته‏ است

هستی دوشنبه 28 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 10:30 ق.ظ http://www.golbarg70.blogfa.com

سلام...

گفته بودین تو بحث شرکت کنم خب بنظر من بعضیا شخصیت زنو تحقیر میکنن در حالیکه خدا و پیامبر خیلی به زن اهمیت میدادن البته همه زنها مثل هم نیستن ولی بهترین زن دنیا حضرت فاطمه است که سرور زنان اهل بهشته

راستی اون سایتاتونم خیلی جالب بود ممنون

فاطمه دوشنبه 28 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 10:53 ق.ظ http://hobote-kavir.mihanblog.com.

سلام دوست من
ازم خواستی تو این بحثت شرکت کنم راستش نمی دونم چی بگم من اصلا برام مهم نیست دیگران در موردم چی فک می کنن حتی نزدیک ترین کسام.برام مهم نیست که اونا منو نمی شناسن یا نه اعترافم می کنم که اطرافیانم نمی شناسنم خودمم هیچ کاری نمی کنم برای شناسوندن خودم.من تمام باورم اینه که [بگذار در من رنجیده بنگرند].
در این مورد نظر من به دردت نمی خوره من به گفته اطرافیانم چه مونث چه مذکر قاطی دارم.
نمی دونم چرا خانوما احساس دیده نشدن می کنن نمی دونم چرا براشون مهمه که شناخته بشن بخصوص توسط آقایون.شاید احساس می کنن مظلوم واقع شدن به نظر من انسانا چه مرد چه زن کافی خودشون خودشونو بشناسن اون موقع هیچ نیازی تو خودشون نمی بینن برای شناخته شدن البته این فقط باور منه که وقتی با دوستانم مطرح می کنم قبول نمی کنن و بیشتریاشون رد می کنن.یه بار یکی بهم گفت ما داریم تو اجتماع زندگی می کنیم و ایزوله نیستیم پس نوع نگاه جامعه نسبت به ما مهمه.شاید کاملا حق با اون باشه علل خصوص از دید جامعه شناسی.ولی خوب منم این نوع دیدگاهو قبول ندارم.
در مورد آقایون شاید با ابراز احساساتشون ،احساس ضعف می کنن که شاید به خاطر نوع نگاهی باشه که از سوی جامعه و فرهنگ متوجه آقایونه.(فک کنم خود آقایون در این مورد بهتر می تونن نظر بدن)
در هر صورت این یه مبحث تخصصی ،جامعه شناسی و روانشناسی که صاحبان نظر باید در موردش صحبت کنن.و نظر من مطمئنا تک بعدی و متأثر از شرایطمه.
وای چقدر طولانی شد ببخشید وقتتو گرفتم.

افسون دوشنبه 28 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 11:20 ق.ظ http://asemunemahtabi1.blogsky.com

سلام
ممنون اومدین و کل کل نظرا رو مشاهده کردین

من فک نکنم شما رو دختر حدس زده باشم
حالا مگه چشه دلتم بخواد

اون به به و چه چه هم درسته دیگه دخترا به به و چه چه دارن

مطلب اول بعضی از مردا اگه از زن حرف بزنن و ازش تعریف کنن انگار که حالا چه اتفاقی میخواد بیفته خوب چه اشکالی داره مثلا ازمون تعریف کنین (تعریفا نه اینکه هر وقت خواستین مخمو نو بزنین تعریف کنین)

این و قبول دارم تقصیر خودمون هم هست
ولی بعضی از چیزا تو جامعه باعث میشه که زنا رو محدود کنن
ولی آدم اگه خودشو باور داشته باشه و برا خودش زندگی کنه خودشو محدود نمیکنه
مگه چمون از آقایون کمتره که باید محمدودیت داشته باشیم

افسون دوشنبه 28 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 11:21 ق.ظ http://asemunemahtabi1.blogsky.com

غلطای املایو دیگه نادیده بگیر
اشتباه چاپی هست

ج... دوشنبه 28 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 01:35 ب.ظ http://www.ghasedakoman.blogfa.com

سلام : ......................

نظر من اینکه : برای شناخت هر چیزی باید اول ماهیت و موجودیت خود را شناخت . چون طرز تلقی و تفکر انسان
نسبت به هر موردی از نوع نگرشش بوجود میاد .

و اینکه برای شناخت ( چه خانمها و چه آقایان ) دوتا مطلب

را باید در نظر گرفت :
۱- شناخت خانمها یا آقایان در کل .
۲- شناخت هر کدام در بحث شخصی و فردی هر جنس .
چرا که همه میدانیم هر کس نسبت به وضعیت درونی
و تربیتی و .........دارای ویژگیهای خاص خود میباشد .
که خیلی از اتفاقات زندگی تاثیر مستقیم یا غیر مستقیم
به روی شخصیت افراد میگذارد .

و برای این منظور باید تحقیق و بررسی نمود و خیلی از چیزها

را تجربه کرد و یا به عینه دید تا به یک آگاهی نسبی رسید .

-------------------------------

اما اینکه در جایی صحبت از نوع مونث یا مذکر میشه و توجه

اون نوع جنس را جلب میکنه کاملا طبیعی هستش .
چون این در ذات همه انسانها نهفته است و عکس العمل
و واکنش خاص خودشو داره .

--------------------------

راجب این موضوع اگه بخواهیم بنویسیم خیلی طولانی میشه

و ابعاد گسترده ای داره .

ولی به قول شما هر چه بیشتر بشناسیم برای خودمان بهتره .

--------------------------------

موفق باشید : قاصدک و من

--------------------

راستی من خیلی وقته در آواتار شما ثبت نام کردم و حتی

پیوند هم شدم ولی نمیدونم چرا چیزی نیست ؟!؟!

منصور سه‌شنبه 29 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 07:49 ق.ظ http://www.mansourgholizadeh89.blogfa.com

سلام

در بند توضیح اضافه باید اذعان کرد چه مرد وچه زن فرمان از مغز برند بی شک حال برای بهتر گفتن چاره ای نیست حبس کردن در چند کلام نیمکره راست مغز ما در تفکرات خیالی و هنر وتصورات ذهنی بسیار فعال است و نیز دستی در احساسات و شوخ طبعی هم دارد در حالیکه نیمکره چپ مغز بیشتر در فعالیت‌های منطقی و ظریف و دقیق دیده می شود از قبیل خواندن، نوشتن، تجزیه و تحلیل حالا شما با توجه به موارد فوق می توانید به میزان سنجش مغز و سمت وجهت ان خود را ارزیابی نمائید هرچند که روانشناسان ارتباط عاطفی و مهارت گفتاری زنان و حتی احساس درد زنان را بر مردان مزیت بیشتری قائل هستند در ضمن برای مردان نیز ریسک پذیری واعتماد به نفس و پنهان کردن احساسات بر زنان غالب می دانند البته به نظر من حس درک درد از محیط زن ومرد ندارد حس درد را باید درک کرد

مهناز(سیمیان) سه‌شنبه 29 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 09:58 ق.ظ http://simian.blogfa.com

سلام دوست من
راستش اول بگم از سخن گیل مرد خندم گرفت
راست میگخ دخترا بیشتر بازدید داره وبلاگشون
خوده من که دیگه مطرح کردم تو وبلاگم که لطفا درخواست دوستی ندین
در جواب شما هم بگم دخترا بیشتر دوست دارن که تو زویای خودشون باشن براشون زیاد مهم نیست که مطرح بشن دوست دارن ولی اونقدرم دنبالش نیستن
منم ار همون اول میدونستم که شما پسری

رزیتا سه‌شنبه 29 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 02:20 ب.ظ http://lovestory1371.blogfa.com

سلام واقعا حرفات درست هستند

دختری از جنس ماه سه‌شنبه 29 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 07:12 ب.ظ http://www.themoongirl.blogfa.com

من فکر میکردم نویسنده مونث باشه، اما خیلی خودمو درگیر نکردم چون خود مطالب و پست ها برام ارزش داره نه اینکه نویسنده مذکره یا مونث‏!‏
موفق باشی

کیوان جمعه 2 دی‌ماه سال 1390 ساعت 02:01 ق.ظ http://esran.blogfa.com

سلام حس سبز
باهات موافقم ولی ازت میخوام بیشتر توضیح بدی--بحث مهمه چون با خیل عظیمی از مردم مرتبطه...
اگه کاملتر شد(نظرات)بازم نظرم را میگم
موفق باشی

راحله مهربان جمعه 2 دی‌ماه سال 1390 ساعت 04:55 ب.ظ http://salamatekhanevadeh.persianblog.ir/

سلام دوست عزیز شاید دلیل اشتباه بسیاری از افراد این باشه که تو وبتون مطالب زیبا و قشنگ و احساسی زیاد میزارن که با روحیه بسیاری از اقایون که خشونت طلبن سازگاری نداره(گفتم بسیاری از آقایون ولی باید بگم بسیاری از آقایون برخلاف اونچه که ادعا میکنن خشن نیستن و قلبی مهربون دارن ولی نمیدونم چرا دوست دارن اینطور ادعا کنن شاید فکر میکنن اینطوری بیشتر تو چشم میان) من هم ابتدا فکر کردم که شما دختر هستید اما تو یکی از مطالبتون به این مسئله که شما آقا هستید رسیدم و وقتی سبک و سنگین کردم دیدم یه مرد هم میتونه مهربون و احساسی باشه این خود آقایونن که دائما میخوان با یک سری رفتارها مردونگی اشون رو ثابت کنن این میان یه سری هستند که از مهربون بودن و طعنه های دوستاشون مبنی بر اینکه زن ذلیلن عاری ندارن مثل همسر گل بنده که هم مهربونه هم پراحساس و هم اینکه در جواب خیلی ها که گفتن زن ذلیله تا بلکه رفتارش با من عوض شه کم نیاورده و گفته اینطور نیستم ولی اگه دوست داشتن همسرم زن ذلیلیه آره اعتراف میکنم
پس نباید حرفای دیگرون رومون تاثیر بذاره
در مورد اینکه خانوما هم مقصرن تا یه جاهایی درست میگین و باید خودشون کمر همت ببندن و ........
به هر حال جدای از اینکه خانوم هستید یا آقا وب خوب با مطالب بسیار زیبایی دارید

سعید شنبه 3 دی‌ماه سال 1390 ساعت 01:10 ق.ظ http://www.gowdintaak.blogfa.com

سلام دوست عزیز
من تازه با وب شما آشنا شدم و اصلا موقعیتش نشده بود که به پسر یا دختر بودنتون فکر کنم ولی واقعا خیلی خوشحالم که پسر هستین.
چون معدود وبلاگایی پیدا میشن که هم حرف حسابی بزنن هم پسر باشن
سبز باشی

ارمس شنبه 3 دی‌ماه سال 1390 ساعت 04:50 ق.ظ http://ermes-3.blogsky.com/

فروزنده شنبه 3 دی‌ماه سال 1390 ساعت 08:35 ق.ظ http://www.parskoroosh.blogfa.com

درودبرشما

مثل همیشه زیبا بود

شاد باشید

آسمان شنبه 3 دی‌ماه سال 1390 ساعت 11:28 ق.ظ http://ejazehas.blogfa.com/

سلام دوست من خوبین؟
روز شنبه تون به خیر و خوبی.
خوشحالم توی وبلاگ نویسی فعال هستی.
ممنون که سر میزنی.
نظرات دوستان رو هم خوندم.جالب بود
چندیدن نفر گفته بودن مهم نیست دختری یا پسری.مهم تفکراتت هست.
جالب بود

مارال شنبه 3 دی‌ماه سال 1390 ساعت 02:10 ب.ظ http://avin-roya

چه جالب!من همیشه فکر می کردم شما دخترین.به هر حال طرز فکرتون نسبت به پسرا خیلی بهتره.من فکر می کنم اگه آدم خودش اهل فعالیت باشه٫هیچ کس نمی تونه محدودش کنه.وب جالبی دارید٫موفق باشید.

نیلوفر چهارشنبه 22 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 08:56 ق.ظ http://www.my-little-diary.blogfa.com

سلام
عذر میخوام، این پستتون رو ندیده بودم.
موفق باشید. :)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد