حس سبز

حس رویا گونه ی من از زندگی

حس سبز

حس رویا گونه ی من از زندگی

با هر چه روزگار!...

با هر چه روزگار به من داد 

با هر چه روزگار گرفت از من 

مثل شبی دراز 

در شط پاک زمزمه خویش می روم. 

 

                                                                       منوچهر آتشی 

 

 *برای دونستن بیشتر از منوچهر آتشی,اینجا کلیک کنین. 

 *شعر نی لبک ایشون رو خیلی دوست دارم. 

 *با شعر نی لبک,به ایشون علاقه مند شدم.  

 *و عجیب شباهت هست بین شعر نی لبک ایشون و شعری با  

همین موضوع از دکتر شریعتی!

 *تلخی اشعار ایشون,درسته که تلخه,ولی باور پذیره و به دل می شینه. 

 *اولین عکس ها از لیلا حاتمی رو در جشنواره ی کن(به عنوان یکی از  

اعضای هیات داوران),اینجا ببینین.افتخاری دیگر برای سینمای مستقل  

ایران. 

 *در مورد مطلب "سرخ می شم!..." حتما نظر بذارین.مرسی.

نظرات 2 + ارسال نظر
shiva یکشنبه 28 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 12:15 ب.ظ http://shiva-violet.persianblog.ir

من حرف میزنم . . .
اما ؛
حرفم را نمی زنم . . .


+چقدر قشنگ بود...

فرزانه دوشنبه 29 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 12:40 ق.ظ http://neghabetarikh.blogfa

تقدیم به شما

عشق گاهی می تواند بیش از اینها ساده باشد

میتواند با تو در این بیت ها رخ داده باشد

عشق شکل ناشناسی در خیابان شلوغی

می تواند ناگهانی اتفاق افتاده باشد

روبه رویم می نشینی و برای با تو بودن

فکر کن یک استکان چای هم آماده باشد

جمع شعر و شور و گاهی نیتی بر فال حافظ

عشق باید بیش از اینها با تو فوق العاده باشد

فکر کن پای پیاده، شانه به شانه کنارم -

باشی و در پیش روی ما فقط یک جاده باشد

پستچی ها حال من را خوب می فهمند وقتی

باد حتی یک نشانی از تو نفرستاده باشد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد