حس سبز

حس رویا گونه ی من از زندگی

حس سبز

حس رویا گونه ی من از زندگی

ریسمان پاره!...

ریسمان پاره را می توان دوباره گره زد 

دوباره دوام می آورد 

اما هر چه باشد ریسمان پاره ای است 

شاید ما دوباره همدیگر را دیدار کنیم 

اما در آنجا که ترکم کردی 

هرگز دوباره مرا نخواهی یافت! 

 

                                                                برتولت برشت 

 

 *برای دونستن بیشتر از برتولت,اینجا کلیک کنین. 

 *اول از خودمون شروع کنیم! 

 *شعراشو دوس دارم.  

 *تو ایران بیشتر به اسم نمایشنامه نویس می شناسنش. 

 *انقد حواسمون غرق چیزای الکی شده که روزی مثل روز فردوسی  

بزرگ رو هم فراموش کردم گرامی بدارم! 

 *همایون شجریان عزیز,تولد 40 سالگی ت مبارک. 

 *در مورد مطلب "سرخ می شم!..." حتما نظر بذارین.مرسی.

نظرات 1 + ارسال نظر
shiva سه‌شنبه 30 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 12:14 ب.ظ http://shiva-violet.persianblog.ir

سلام...
حالا چرا انقدر ناراحت و عصبی...؟
من معذرت میخوام...شما گفتین فقط دوستتون طرف رو میبینه سرخ میشه...منم چنین برداشتی کردم...
ببخشید...

رسما عذرخواهی می کنم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد