حس سبز

حس رویا گونه ی من از زندگی

حس سبز

حس رویا گونه ی من از زندگی

دیگر نمی توانم!...

دیگر نمی توانم پنهانت کنم 

از درخشش نوشته هایم می فهمند، برای تو می نویسم 

از شادی قدم هایم، شوق دیدن تو را در میابند 

از انبوه علف بر لبانم، نشان بوسه تو را پیدا میکنند 

چگونه می خواهی قصه عاشقانه مان را 

از حافظه گنجشکان پاک کنی؟ 

و قانع شان کنی که خاطراتشان را منتشر نکنند؟ 

 

                                                                       نزار قبانی 

 

 *برای دونستن بیشتر از نزار,اینجا کلیک کنین. 

 *اشعار بسیار زیبایی داره. 

 *چه عاشقونه هاش. 

 *چه اشعار اجتماعیش. 

 *بسیاری از اشعار جهان عرب قابل تامل و زیباست.

نظرات 3 + ارسال نظر
shiva دوشنبه 22 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 08:11 ب.ظ http://shiva-violet.persianblog.ir

هرگز تردیدی به خود راه ندادم که همه بر من خیانت می کنند و باز هر بار هم که خیانت می کردند غرق در شگفت می شدم.((فرناندو پسوا))

حسین سه‌شنبه 23 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 10:32 ق.ظ http://hsajj.blogfa.com

بسیار زیبا ...

نرگس سه‌شنبه 23 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 11:36 ب.ظ http://kaghazekhatkhati.blogsky.com/

هر چه موهایت بلندتر
عمر من بلندتر است
گیسوان آشفته روی شانه هایت
تابلویی از سیاه قلم و مرکب چینی و پرهای چلچله هاست
که به آن دعاهایی از اسماء الهی می بندم
می دانی چرا در نوازش و پرستش موهایت جاودانه می شوم ؟
چون قصه ی عشق ما از اولین تا آخرین سطر
درآن نقش بسته است
موهایت دفتر خاطرات ماست
پس نگذار کسی آن را بدزدد

(نزار قبانی)
نوشته هاش بسیار زیباست
تا به حال هر کدومو خوندم به دلم نشسته
البته عاشقانه هاشو تا به حال می خوندم
از نوشته های اجتماعیش هنوز چیزی نخوندم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد