حس سبز

حس رویا گونه ی من از زندگی

حس سبز

حس رویا گونه ی من از زندگی

می دانم!...

دست هایم را 

در باغچه می کارم 

سبز خواهم شد 

می دانم 

می دانم 

می دانم ... 

 

                                                                 فروغ فرخزاد 

 

 *برای دونستن بیشتر از فروغ,اینجا کلیک کنین. 

 *فک کنم اول راهنمایی بود(اگه دقت کرده باشین اکثر توضیحاتم بر می 

گرده به اول راهنمایی!من در این سال برای بار دوم متولد شدم!),تولدم  

بود و دوست بسیار عزیزی کارت پستالی بهم هدیه داد که این شعر بر  

اون نقش بسته بود.انقد عاشق این شعر شدم که همون روز رفتم و  

کتابی از فروغ خریدم.کتابی از دست فروش های خیابون!نام کتاب, 

عصیان بود. 

 *بعدها دبیر ادبیاتی داشتم که گفت:همیشه پسرا عاشق سهراب می  

شن و دخترا عاشق فروغ!و من گند زدم به تئوری استاد! 

 *فروغ رو دوست دارم.این بی پروایی و این عشق عریانش رو کم تر تو  

شاعرای دیگه دیدم. 

 *در مورد مطلب "هم بازی,اسباب بازی!..." حتما نظر بذارین.مرسی.

نظرات 2 + ارسال نظر
نرگس چهارشنبه 17 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 12:29 ق.ظ http://kaghazekhatkhati.blogsky.com/

فروغ با قلم خودش به بهترین شکل ممکن ناگفته های لطیف ترین موجودات هستی رو به تصویر میکشه

Jananeh شنبه 20 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 07:35 ق.ظ http://www.vispard56.blogfa.com

این اولین باره میشنوم شاعردوست داشتن پسردختر داره
نظریه ی چرندی !!!! بوده

فروغ نسلیو به شعر ترسیم کرده نسل زور و نسل ستم
نسل معصومیت و نسل زورگویی همزمان
و این نسل هم زن است هم مرد ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد