حس سبز

حس رویا گونه ی من از زندگی

حس سبز

حس رویا گونه ی من از زندگی

سرخ می شم!...

 سلام دوستان من.چون جمعه های گذشته,با مطلبی که نیاز به 

همکاری شما عزیزان داره,در خدمتم.نظرات هفته ی آینده,منعکس 

می شه.مطلبی که برای این هفته انتخاب کردم عنوانش هست: 

 سرخ می شم!... 

 دوستم چند وقت پیش طلاق گرفت.بعد از ۲ سال نامزدی!چند  

شب پیش که با هم بودیم,بهش گفتم:اگه فردا روزی اتفاقی  

دیدیش,چکار می کنی؟گفت:اولش سرخ می شم و بعد که به  

خودم اومدم,راهم رو ادامه می دم! 

 تو دلم گفتم:وقتی می گی سرخ می شم,وقتی لحظه ای از  

خود بی خود می شی,وقتی زمان می بره(حتی اگه 1 ثانیه  

باشه!) تا به خودت بیای,این یعنی هنوزم تو فکرشی,فکری  

که همراه با سرخ شدن باشه,می دونی که معنیش چیه! 

 طلاق آخرین راه حل هست.اینو همه می دونیم!اینم می دونیم  

که بعضی وقتا واقعا دیگه نمی شه ادامه داد!بحث سر اینا  

نیست!چطور بفهمیم رسیدیم به ته قصه(طلاق)؟!چطور بفهمیم  

دیگه ادامه دادن کار بی خودیه؟ 

 اینا رو هم می دونیم؟!!!

نظرات 14 + ارسال نظر
نرگس شنبه 27 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 11:05 ق.ظ http://kaghazekhatkhati.blogsky.com/

زندگی ما آدمها همیشه دستخوش تغییره
این ما هستیم که باید سعی کنیم خودمون رو هماهنگ کنیم با اتفاقات و چیزهایی که توی زندگیمون پیش میاد
اما قبول دارم که گاهی دیگه ادامه راه امکان پذیر نیست
به قول عزیزی
میگفت زندگی زمانی به طلاق ختم میشه که غرور مرد از بین بره و برای خانم ها زمانی که حس کنند دیگه مردشون نمیتونه تکیه گاه باشه
اینجاست که دیگه دوام اون زندگی به مویی بنده

فرزانه دوشنبه 29 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 06:44 ق.ظ

سلام
من برای خودم در مورد روابط احساسی سه مرحله رو تعریف کرده ام
1- غصه و اندوه
2- نفرت
3- بی تفاوتی
وقتی به مرحله سوم رسیدم یعنی اون شخص برای من اهمیتی ندارد و این بهترین مرحله هست در این باره هم بهاتون هم عقیده ام وقتی برای ولو یک ثانیه سرخ میشود میتواند در مرحله اول باشد ...
اما اینکه کی ما کتوجه بشیم به اون ته خط رسیدیم نداشتن زبان مشترک ..میشه " اگه هنوز عشقی مونده باشه" همزبان شیم با طرفمون برای اون و شادی اون گاهی همرهی اش کنیم در هر موضوعی ولی وقتی به نقطه ای رسیدیم که نمیخواهیم یک قدم برای ارامشش برداریم بهترین گزینه طلاق است.

منصور دوشنبه 29 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 07:10 ق.ظ http://www.mansourgholizadeh89.blogfa.com

سلام... دوسال کم زمانی نیست و پر از خاطره ست ، سرخ شدن طبیعی است و طلاق فاجعه روزگار ما...........[گل]

shiva دوشنبه 29 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 12:18 ب.ظ http://shiva-violet.persianblog.ir

برای ” ترک ” به دارو نیاز نیست !
گاهی سنگینی حرفی . . .
تلخی نگاهی . . .
خوب ترکت می دهد !

+سلام حس سبز...پس پیشنهاد طلاق رو دوست شما داده و احتمالا مقصر هم بوده ک میگه سرخ میشه...
درسته گاهی نمیشه ادامه داد...اما جدایی موقت بهتر از طلاقه...
من تجربه ای ندارم ک بخوام در موردش حرف بزنم هر جا اسم طلاق رو میشنوم و میبینم دلم میگیره...امیدوارم واس هیچکس پیش نیاد...

سلام دوست من. من کی گفتم پیشنهاد طلاق رو دوست من داده؟!سرخ شدن دلیل مقصر بودن نیست!من کامل در جریان قضیه شو%D

رهگذر دوشنبه 29 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 10:28 ب.ظ http://khazan68.blogfa.com

بنظر من تا وقتی یه رابطه پابرجاست و بهش امید هس که بدونی که هر دو طرف برای بهتر شدن و برطرف کردن مشکلات دارن تمام تلاشه خودشونو میکنن اگه بدونی که این بار فقط بر دوش یکیه فاتحه اون رابطه خوندس از نظر احساسی،الان تو بعضی زندگیای اطرافمون فقط سازش هس و چیزی از حس نمونده که با این شرایط ادامه دادن واقعا سخته،اما خوب بازم ما جای اون افراد نیستیم و قضاوت کار من نیس،شاید سازش بازم بهتر از جدایی باشه هرچند حسی وجود نداشته باشه!

نرگس سه‌شنبه 30 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 01:23 ب.ظ http://kaghazekhatkhati.blogsky.com/

امروز چه روزى است ؟
ما خود تمامى روزهاییم اى دوست
ما خود زندگی ایم به تمامى اى یار
یکدیگر را دوست می داریم و زندگى می کنیم
زندگى می کنیم و یکدیگر را دوست می داریم و
نه می دانیم زندگى چیست و
نه می دانیم روز چیست و
نه می دانیم عشق چیست .

ژاک پره ور

پریناز چهارشنبه 31 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 11:55 ق.ظ http://http://ma2ta11.blogsky.com/

سلام دوستم ممنون ک خبرم کردی و تنهام نمیذاری نظرسنجی خیلی مفیدیه...بیشتر طلاق هایی ک اتفاق میفته سر لج و لج بازیه...

ماه بانو چهارشنبه 31 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 07:55 ب.ظ http://mahbanno.blogfa.com

سلام ادم وقتی یکی رو دوست داشته باشه ازدواج میکنه
حالا طلاق
نمیدونم
اون دوست داشتنم هرکاری کنی همیشگی هست دیگه
من خودم حس میکنم بهتره ادما سریع به طلاق فکر نکنن

لیلی چهارشنبه 31 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 08:32 ب.ظ

سلام علیکم.
وقتی دوستت سرخ و سفید میشه وقتی دوباره میبینتش، ملومه ک هنو دوسش داره ولی ازون جایی ک عشقای الان کشکی شده با چارتا حرف یا ب اصطلاح دعوایی ک سر هیچ و پوچ اتفاق میفته بیخیال همه چی میشن و کاتو اینا و ب این فک میکنه ک این تموم شد بعدی...
عشقای آبکی اینجوری هستن دیگه و بر پایه ی احساسات ب راحتی شکل گرفته و مثه آب خوردن هم تموم میشن و اینا...
کلا جدی نمیگیرن این قضیرو....
اوووه چقد حرف زدم...
موفق باشی....

Jananeh چهارشنبه 31 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 08:46 ب.ظ http://www.vispard56.blogfa.com

درود
این بحث خیلی بحث مفصلیه به کامنت و نظر من و دیگران نیست ولی در حد فهمم میگم طلاق قطعا اآخرین راهه ، راهی که دیگه جان و روان افراد از بند و حقارت و ... آزاد بشه ،،، ولی تا رسیدن به این راه ، باید خیلی مسیرهارو امتحان کرد ، راهها زیادن قدیمیا از گذشت میگفتن ولی گذشت همه چیز نیست دوست داشتن درک متقابل اینکه همو تحمل کردن نه بلکه با میل پذیرفتن ، حفظ شخصیت همدیگر، عیب دیدن و در نهان گفتن و در آشکار تعریف حُسن هم را کردن، و مشاوره که خیلی چیزا یاد میده ما حتی مهارت گفتگو نداریم اولین چیزیه که باید یاد گرفت، بعد شکیبایی تا به منطق و هدف رسیدن
دیدن معایب همیشه خوب نیست سردسرد میشه روابط
ولی یه چیزایی هست خیلی شخصیه مثل خیانت که ممکنه کسی ببخشه یا نبخشه و جداشه ولی درعین حال دوسشم داشته باشه ... دیگه اینکه خیلیها بعد میفهمن عشقی بینشون نیست و خوب زندگی بی عشق اگر حتی همه شرایطش فراهم باشه ممکن نیست .طلاق هست و جدا میشن و شاید هنوز هم محبت همو دارن ولی عامل انفصال را نمیتونن هیچ وقت برطرف کنند یا فشارهای دیگه ای روی اونها هست
زیاده حرف دراینباره زیاده
موفق باشی

روشنک پنج‌شنبه 1 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 04:30 ب.ظ http://www.roshanak-ar.bogfa.com

یه سری اعتفادات هستن که هرکسی به نوبه خودش نمیتونه
تحمل کنه اگه فردی بدونه وببینه که فکرطرف مقابل دیگه مثل
اون نیست پس راهی جز جدایی نداره.............

حسین جمعه 2 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 08:40 ب.ظ http://hsajj.blogfa.com

متاسفانه جدا شدن یا همون طلاق خیلی عادی شده ، شاید یکی از علت هاش فقدان حس از خودگذشتگی بین دو طرف باشه ،
خب وقتی هنوز دوسش داره باید یکم بخاطر عشق کوتاه بیاد ، یکم هزینه بده ، یکم عشق رو عملی نشون بده ...
نمیدونم شاید اینا شعارن ، هر کسی وقتی تو این شرایط قرار بگیره عیار عشقش مشخص میشه ...

آرتمیس یکشنبه 4 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 03:32 ب.ظ http://samakeayyar.blogfa.com

وقتی برسی ته خط خودت متوجه میشی دیگه آخرشه و باید راهتون رو از هم جدا کنین.
به نظر من طلاق اصلاً بد نیست ..نمیدونم چرا انقدر منفورانه به طلاق نگاه میشه...وقتی دو نفر نمیتونن با هم ادامه بدن حالا به دلایلی که برای خودشون مهمه پس چرا ادامه بدن ؟ چرا خودشون رو تحمیل کنن ؟ چرا باید هر روز جنگ اعصاب داشته باشن؟؟!!!!؟

وقتی دو نفر نمیتونن کنار هم باشن ...
وقتی کلام مشترکی ندارن...
وقتی رویای سبزی ندارن....
پس بهتره راهشون رو از هم جدا کنن.

نیلوفر سه‌شنبه 6 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 06:48 ق.ظ

سلام حس سبز!
خوبی؟

به نظرم بهترین راه حل اینه که وقتی احساس کردیم زندگی سرد شده، یه یکی دو ماه از هم دور بشیم.
ببینیم دلمون واسه هم تنگ میشه و تازه قدر همو میدونیم یا نه... زندگی رو تنهایی بیشتر دوست داریم! اونوقته که میتونیم تصمیم درستو بگیریم.

خوش باشی! :)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد