حس سبز

حس رویا گونه ی من از زندگی

حس سبز

حس رویا گونه ی من از زندگی

تو!...

 و من روز که از هر روز می گذرد بیشتر حس می کنم تو همان  

حسرتی هستی که همیشه داشته ام وقتی که جفت های  

عاشق را می دیدم . 

 

                                                            شهریار مندنی پور 

                                                             آبی ماورای بحار 

 

 *برای دونستن بیشتر از شهریار,اینجا کلیک کنید. 

 *این کتاب رو بارها معرفی کردم!کتاب عجیبیه! 

 * نوع روایت داستان های کتاب شرق بنفشه واسم جدید بود. 

گفته هایی که باید بگی(به عشقت) و در ذهن می گی!و  

ناگفته هایی که نباید بگی و ...! 

 *در مورد مطلب "سرخ می شم!..." حتما نظر بذارین.مرسی.

نظرات 2 + ارسال نظر
shiva چهارشنبه 31 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 02:09 ب.ظ http://shiva-violet.persianblog.ir

تنها انسان است ک رنج می برد و ناگزیر است خنده را بیافریند...


+سلام...خواهش میکنم..منم مقصرم ک زود قضاوت کردم...
متوجه نشدم سرخ شدن دوستتون از رو شرمه...از رو شرمندگیه یا عشق...

منم زیاده روی کردم.عذر می خوام.

نرگس پنج‌شنبه 1 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 02:04 ب.ظ http://kaghazekhatkhati.blogsky.com/

نوشته اش برای من جدید بود
با ایشون آشنایی ندارم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد