حس سبز

حس رویا گونه ی من از زندگی

حس سبز

حس رویا گونه ی من از زندگی

ترجمه ی ترانه:HACKENSACK,ترانه ای از KATTY PERRY

[Verse 1]

I used to know you when we were young

You were in all my dreams

We sat together in period one 

Fridays at 8:15

Now I see face in the strangest places

Movies and magazines

I saw you talking' to Christopher Walken

On my TV screen

وقتی که جوون بودیم، تو رو میشناختم

تو توی همه ی رویاهام بودی

ما زنگ اول کنار هم مینشستیم

جمعه ها ساعت 8:15

حالا چهره [ی تو] رو توی عجیب ترین جاها میبینم

تو فیلما و مجلات

تو صفحه ی تلویزیونم دیدمت که داشتی

با کریستوفر واکن (هنرپیشه) صحبت میکردی

[Chorus]

But I will wait for you

As long as I need to

And if you ever get back to Hackensack

I'll be here for you

ولی من برای تو صبر خواهم کرد

تا هر وقت که نیاز باشه

و هر وقت به هکنسک (شهری در آمریکا) برگردی

من برای تو اینجا خواهم بود

[Verse 2]

I used to work in a record store

Now I work for my dad

Scraping the paint off of hardwood floors

The hours are pretty bad

Sometimes I wonder where you are

Probably in L.A

That seems to be where everybody else ends up these days

من توی یه فروشگاه موسیقی کار میکردم

حالا واسه ی پدرم کار میکنم

نقاشی روی کف های چوبی سخت رو میتراشم

ساعت ها خیلی بد ـن (زمان برام کسل کننده میگذره)

بعضی اوقات در عجبم که تو کجایی

شاید تو لس آنجلس باشی

به نظر میاد اونجا جایی باشه که هر کس دیگه ای به ته خط میرسه،  

اونجاست

[Chorus]

[Verse 3]

And I will wait for you

As long as I need to

And if you ever get back to Hackensack

I'll be here for you

If you ever get back to Hackensack

I'll be here for you

و من برای تو صبر خواهم کرد

تا هر وقت که نیاز باشه

و هر وقت به هکنسک (شهری در آمریکا) برگردی

من برای تو اینجا خواهم بود

هر وقت به هکنسک (شهری در آمریکا) برگردی

من برای تو اینجا خواهم بود 

 

 *برای دونستن بیشتر از کتی,اینجا کلیک کنین. 

 *یه جوریه! 

 *زیاد ازش خوشم نمی یاد! 

 *امسال خیلی سعی کرده خواص رو هم جذب کنه!تا حدودی موفق 

بوده! 

 *با راسل برند(2 تا دیوونه ی عجیب و غریب که کاملا به هم می یان!) 

ازدواج کرده بود و 1 سال بعد,طلاق! 

 *راسل برند کمدین رو که می شناسین؟ 

 *دعوای شدید داشته تو این مدت با تیلور سویفت!

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد