حس سبز

حس رویا گونه ی من از زندگی

حس سبز

حس رویا گونه ی من از زندگی

ولنتاین!...

ولنتاین آمد 

بوسه ها را 

با بوسه مهمان کنیم! 

و بگوییم از عشق 

و بخندیم تا صبح 

و بمانیم با هم 

روزها,از پی هم می گذرند 

لحظه ها را دریاب! 

لحظه,خود اکنون توست! 

و بگو,بی لکنت,عاشقانه: 

دوستت دارم را. 

 

                                                                  حس سبز 

 

 *از نقد شدن-حتی بی رحمانه- استقبال می کنم! 

 *این شعر رو برای عشق های واقعی گفتم,نه هر به اصطلاح عشقی! 

 *برای من,همه ی روزها می تونه ولنتاین باشه!ایرانی و خارجی هم  

نداره!عشق,مرز نمی شناسه! 

 *لحظه ها را... واسم آشناست.از سهراب نیست؟

نظرات 1 + ارسال نظر
parisa شنبه 25 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 11:50 ق.ظ http://www.zire0.persianblog.ir

قشنگ بود مرسی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد