حس سبز

حس رویا گونه ی من از زندگی

حس سبز

حس رویا گونه ی من از زندگی

ترجمه ی ترانه:LIVING FOR LOVE,ترانه ای از MADONNA

[Verse 1]

First you loved me and I let you in

اولش تو عاشق من شدیو منم اجازه دادم به قلبم راه پیدا کنی

Made me feel like I was born again

باعث شدی احساس کنم که انگار دوباره زنده شدم

You empowered me, you made me strong

تو قدرتمندم کردی،منو قوی ساختی

Built me up and I could do no wrong

منو ساختی و نتونستم هیچ اشتباهی کنم

I let down my guard, I fell into your arms

منم حفاظمو کنار گذاشتم،به آغوش تو پریدم

Forgot who I was, I didn't hear the alarms

فراموش کرده بودم کی بودم،هشدار هارو نشنیدم

Now I'm down on my knees, alone in the dark

حالا من داغون رویِ زانو هام افتادم،تنها تویِ تاریکی

I was blind to your game

دستتو نخونده بودم

You fired a shot at my heart

تو تیری به قلبم شلیک کردی

[Pre-Chorus]

Took me to heaven, let me fall down

منو به بهشت بردی و بعدش گذاشتی که سقوط کنم

Now that it's over, I'm gonna carry on

حالا که دیگه تموم شده،من میخوام که ادامه بدم

Lifted me up, and watched me stumble

منو بالا کشوندی و تماشا کردی که تلو تلو میخورم

After the heartache, I'm gonna carry on

بعد از دل شکستگی،من میخوام که ادامه بدم

[Chorus]

Living for love, I'm living for love

زندگی برای عشق،برای عشق ورزی زندگی میکنم

Not giving up

تسلیم نمیشم

I'm gonna carry on

قصد دارم که جلو برم

Living for love, I'm living for love

زندگی برای عشق،برای عشق ورزی زندگی میکنم

Not gonna stop

توقف نمیکنم

Your love's gonna lift me up

عشق تو قراره منو دگرگون کنه

[Dance Break]

Love, lift me up

Love's gonna lift me up

Love, lift me up

عشق حالمو خوب میکنه

عشق قراره روحیمو بالا ببره

عشق حالمو خوب میکنه

[Verse 2]

I could get caught up in bitterness

But I'm not dwelling on this crazy mess

I found freedom in the ugly truth

I deserve the best and it's not you

You've broken my heart, but you can't break me down

I've fallen apart, what was lost, now I'm found

I picked up my crown, put it back on my head

I can forgive, but I will never forget

حتما تو این مصیبت داغون میشدم

اما من خودمو غرق این پیش آمد دیوونه کننده نمیکنم

آزادی رو در این حقیقتِ زننده پیدا کردم

من لیاقت بهترین رو دارم و اون تو نیستی

تو قلبمو شکوندی اما نمیتونی منو نابود کنی

من متلاشی شده بودم،گم شده بودم،حالا خودمو پیدا کردم

تاجمو برداشتم،برگردوندمش رویِ سرم

میتونم ببخشم اما هرگز فراموش نخواهم کرد

[Pre-Chorus]

[Chorus]

[Dance Break]

[Bridge]

Love's gonna lift me up

Lift me up...

Love's gonna lift me up

Up-up-up-up

Lord lift me up-up-up-up

Love's gonna lift me up

Up-up-up-up

Lord lift me up-up-up-up

Love's gonna lift me up

Lord lift me up-up-up-up

عشق منو به روال زندگیم برمیگردونه

حالمو بهبود میبخشه

عشق منو به روال زندگیم برمیگردونه

خدا بهم نیرو میبخشه

عشق منو به روال زندگیم برمیگردونه

خدا بهم نیرو میبخشه

عشق منو به روال زندگیم برمیگردونه

خدا بهم نیرو میبخشه

[Chorus]

[Outro]

(Love, love, love, oh-oh)

عشق 

 

 *برای دونستن بیشتر از مدونا,اینجا کلیک کنین. 

 *ازش خوشم نمی یاد! 

 *اگه منم تو این سن انقد خوب بمونم,دیگه از خدا هیچی نمی خوام! 

 *تو کنسرتاش شورش رو در می یاره! 

 *ترانه های قدیمیش(مخصوصا اون که تو کلیساست.اسمش یادم  

نیست!) واسم زیباتره.

نظرات 1 + ارسال نظر
ساراگلمبرت دوشنبه 17 فروردین‌ماه سال 1394 ساعت 06:15 ب.ظ

دقیقا منم ازش خوشم نمیومد ولی عاشق این اهنگش شدم
دقیقا تو کنسرتاش شورشو در میاره
کلا بخاطر همیناش معروفه دیگه....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد