حس سبز

حس رویا گونه ی من از زندگی

حس سبز

حس رویا گونه ی من از زندگی

هدیه تهرانی!...

 سال ها پیش که تازه معروف شده بودم،روزی در ترافیک خیابان 

بهشتی،پشت فرمان رنو 5 سبزم نشسته بودم.پسر جوانی قصد 

داشت شیشه ی ماشین را پاک کند.تا مرا دید،کمی صبر کرد،به 

من خیره شد و پرسید:تو بازیگری؟گفتم:بله.گفت: اسم ات چیه؟ 

گفتم:تو باید بگی.گفت:اولِ اسم ات رو بگو. گفتم:ک.گفت:کتیبایی؟ 

بارها مرا با اسامی بازیگران دیگر صدا زده اند و از من امضا خواسته 

اند.اوایل برای آن ها توضیح می دادم که من هاشم پور نیستم.قریبیان، 

انتظامی،نصیریان،رشیدی و... نیستم.من رضا کیانیان  هستم،اما  

بعدتر اصراری نداشتم و ندارم.با هر اسمی صدای ام کنند جواب  

می دهم و برای شان امضا می کنم.به اسم خیلی ها امضا داده ام، 

حتی مجید انتظامی.اما یک روز خانم سن و سال داری مرا  به اسم 

تهرانی صدا زد و از من امضا خواست.من هم به نام هدیه تهرانی 

برایش امضا کردم. 

 

                                                                                      رضا کیانیان 

                                                                                   این مردم نازنین 

 

 *برای دونستن بیشتر از رضا,اینجا کلیک کنین. 

 *این کتاب رو حتما بخونین! 

 *نوع روایت ها و این صمیمیت توی نوشته ها,دیوونه ت می کنه! 

 *اگه سه بازیگر مرد به عنوان محبوب من معرفی کنم,یکیش رضاست! 

 *مگه می شه اون سکانس معروف آژانس شیشه ای و دیالوگ های  

رد و بدل شده بین کیانیان و پرستویی رو فراموش کرد؟! 

 *ما تو ایران بازیگر تیپ ساز از انگشتان دست هم کم تر داریم!منظورم 

از تیپ ساز,یعنی اینکه نوع بازیش,شناسنامه ش باشه.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد