حس سبز

حس رویا گونه ی من از زندگی

حس سبز

حس رویا گونه ی من از زندگی

ترجمه ی ترانه:LOVE ME LIKE YOU DO,ترانه ای از ELLIE GOULDING

[Verse 1]

You're the light, you're the night

You're the colour of my blood

You're the cure, you're the pain

You're the only thing I wanna touch

Never knew that it could mean so much, so much

تو نوری، تو شبی

تو رنگ خون منی

تو دوایی، تو دردی

تو تنها چیزی هستی که میخوام لمسش کنم

هرگز نمیدونستم که میتونه خیلی واسم مهم بشه

[Verse 2]

You're the fear, I don't care

Cause I've never been so high

Follow me to the dark

Let me take you past the satellites

You can see the world you brought to life, to life

تو مایه ی ترسی ، اما اهمیتی نمیدم

چون تا حالا خیلی بالا نبودم

دنبالم بیا، به سمت تاریکی

بذار تو رو از ماهواره ها عبور بدم

تو میتونی دنیایی که توش به دنیا اومدی رو ببینی 

[Chorus]

So love me like you do, love me like you do

Love me like you do, love me like you do

Touch me like you do, touch me like you do

What are you waiting for?

پس به شیوه ی خودت دوسم داشته باش، به شیوه ی خودت دوسم  

داشته باش

به شیوه ی خودت دوسم داشته باش، به شیوه ی خودت دوسم  

داشته باش

به شیوه ی خودت ل.م.س.م کن، به شیوه ی خودت ل.م.س.م کن

منتظر چی هستی؟

[Verse 3]

Fading in, fading out

On the edge of paradise

Every inch of your skin is a Holy Grail I've got to find

Only you can set my heart on fire, on fire

به آرامی ظاهر میشم و بعد غیب

در لبه ی بهشت

هر اینچ از پوستت، یه جام مقدس ـه که باید پیداش کنم

فقط تو میتونی قلبم رو پر از هیجان کنی

[Bridge]

Yeah, I'll let you set the pace

Cause I'm not thinking straight

My head's spinning around, I can't see clear no more

What are you waiting for?

آره، من میذارم راه رسیدن به چیزی که میخوای رو طی کنی

چون من نمیتونم دقیق فکر کنم

سرم داره گیج میره، نمیتونم بیشتر از این اطرافم رو واضح ببینم

منتظر چی هستی؟

[Chorus](x2)

[Bridge]

[Chorus](x2) 

 

 *برای دونستن بیشتر از الی,اینجا کلیک کنین. 

 *فقط 2 تا آلبوم ازش شنیدم که مشخص شد واسم حالیشه داره  

چه کار می کنه! 

 *با ترانه ی چراغ(اولین کلیپی که ازش پخش شد.همون که تو فضای  

بسته و دیسکو مانند بود) معروف شد.

نظرات 1 + ارسال نظر
نیلوفر چهارشنبه 12 فروردین‌ماه سال 1394 ساعت 07:26 ب.ظ

سلام ، آهنگ love me like u do رو برای چه فیلمی خونده ؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد