حس سبز

حس رویا گونه ی من از زندگی

حس سبز

حس رویا گونه ی من از زندگی

ترجمه ی ترانه:BIG EYES,ترانه ای از LANA DEL REY

[Chorus]

With your big eyes

And your big lies

با چشمای گندت

و با دروغای گندت

With your big eyes

And your big lies

با چشمای گندت

و با دروغای گندت

[Verse 1]

I saw you creeping around the garden, what are you hiding?

دیدمت که داشتی دورو برِ باغ میچرخیدی ، بگو داری چیو قایم  

میکنی؟

I beg your pardon don't tell me "nothing"

ببخشم،بهم نگو "هیچی"

I used to think that I could trust you

فکر میکردم که میتونم بهت اعتماد کنم

I was your woman

من خانومِ تو بودم

You were my knight and shining companion

تو شوالیه ی من بودی و در هم نشینی من میدرخشیدی

[Pre-Chorus 1]

To my surprise

My love's demise

Was his own greed

And lullaby

برام عجیبه که

عشق من میمیره

و مرگش بخاطر طمعِ خودش بود

و لالایی برات میگم

[Chorus]

[Verse 2]

I noticed you got hot in summer

You had no comfort

Your shirt was cotton

Your face was sunburned

You paced around like you'd been waiting

Waiting for something

Your world was burning and I stood watching

متوجه شدم که در تابستون گرمت شد

هیچ آرامشی نداشتی

پیرهنی که تنت بود جنسش نخیه

صورتت آفتاب سوخته شده بود

طوری داری قدم میزنی که انگار در انتظاری

منتظر چیزی

دنیات داشت میسوخت و من ایستادمو تماشا کردم

[Pre-Chorus 2]

As I looked on

The flames grew high

You watched me frown

I said "goodbye"

همین که نگاه کردم

شعله ها بالاتر رفتن

تو منو دیدی که اخم کرده بودم

و گفتم "بدرود"

[Chorus]

[Bridge]

Is it me was I wrong to have trusted you

Did I see what I wanted, what wasn't true?

Was I wrong to go on like a little fool?

It's amazing what women in love will do

آیا این همش اشتباهه من بود که به تو اعتماد داشتم؟

آیا من دیدم که چی میخواستم؟چی درست نبود؟

کارم اشتباه بود که مثل یه احمق کوچولو ادامه دادم؟

کارایی که زنان عاشق انجام میدن جالبه 

 

 *برای دونستن بیشتر از لانا,اینجا کلیک کنین. 

 *واقعا خواننده ی خوبیه.واقعا! 

 *نمی دونم چرا همش کلیپ هاش یه جوری به سبک قدیمه! 

 *ترانه ی تابستان رو خیلی دوس دارم. 

 *همی طور ترانه ی سرود ملی.

نظرات 2 + ارسال نظر
انیس دوشنبه 15 دی‌ماه سال 1393 ساعت 11:00 ق.ظ http://tooyefarzanegan.blogfa.com

سلااااااااااام:)
منم لانا رو خیللللللللیییییییی دوس دارم:))
مخصوصا آهنگ اندوه تابستونی:)))
خیلی ممنون از متنات:)
من همیشه از اینجا کپی میکنم واس حفظ کردن:))

علی چهارشنبه 17 دی‌ماه سال 1393 ساعت 01:47 ب.ظ http://sedayetabiat.persianblog.ir/

از خوندن وبتون لذت بردم مخصوصا از ترجمه های اهنگای لینکین پارک فقط کاشکی یکم رنگ نوشته ها پر رنگ تر بود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد