حس سبز

حس رویا گونه ی من از زندگی

حس سبز

حس رویا گونه ی من از زندگی

خیال رفتن!...

دل در خیال رفتن و من در فکر ماندن 

او پخته ی راه است و من خام رسیدن 

بر خامی ام نام تمامی می گذارم 

بر رخوت درماندگی نام رسیدن 

هرچه دویدم جاده از من پیشتر بود 

پیچیده در راه است ابهام رسیدن 

 

                                                                         دکتر قیصر امین پور 

 

 *برای دونستن بیشتر از قیصر امین پور,اینجا کلیک کنین. 

 *اشعار استاد امین پور واقعا زیباست. 

 *مثل خیلی آشنایی های دیگه,اشعار استاد رو اول راهنمایی بودم که 

اول بار خوندم. 

 *کسی هم هست که شعر "ناگهان چقدر زود دیر می شود" رو نشنیده 

باشه؟!  

 *خیلی کم دیدم اشعاری رو که درد رو انقدر زیبا به تصویر بکشه! 

 *در مورد مطلب "تب یونجه!..." حتما نظر بذارین.مرسی.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد