حس سبز

حس رویا گونه ی من از زندگی

حس سبز

حس رویا گونه ی من از زندگی

تب یونجه!...

سلام دوستان من.چون جمعه های گذشته,با مطلبی که نیاز به 

همکاری شما عزیزان داره,در خدمتم.نظرات هفته ی آینده,منعکس 

می شه.مطلبی که برای این هفته انتخاب کردم عنوانش هست: 

 تب یونجه!... 

 این نوشته ی زیبا,و در عین حال طنزآلود ولی با معنی رو بخونین: 

 "هر تبی,تب عشق نیست.بعضی تب ها,تب یونجه ست!" 

 

 *عذرخواهی می کنم.قصد توهین نداشتم.در عین ظنزآلود بودنش, 

منظور رو می رسونه.واسه همین دیدم مناسب برای مطرح شدن  

هست! 

 *بعدا نوشت:ظاهرا بعضی دوستان به اشتباه متصور شدن که  

منظور من عاشقی و ... است!به هیچ وجه!منظور من هوس های  

زودگذر و یا عشق هایی که فقط در ظاهر رنگ و بوی عشق رو دارن, 

بود!

نظرات 5 + ارسال نظر
فرزانه شنبه 6 دی‌ماه سال 1393 ساعت 08:42 ب.ظ http://neghabetarikh.blogfa

سلام دوست سبز من
خب حرفت کاملا درسته
و ای کاش این تبهای یونجه قابل پیشگیری بود
رخداد خوبی میشد و تبعات بدش کمرنگ یا حتی محو

منصور چهارشنبه 10 دی‌ماه سال 1393 ساعت 10:26 ق.ظ http://www.mansourgholizadeh89.blogfa.com

سلام... از اینکه تب عشق به مقامی تنزل پیدا کرده که انرا با تب یونجه مقایسه می کنند باید تاسف خورد چرا که کلمه عشق و نسبت دادن به هر عاشقی ساده نیست بلکه اغاز یک تحول بزرگ روحی می باشد. و بسیار دشوار است که قلب پاک وصدق عمل وگفتار راستین می طلبد اما ما در تعریف تب یونجه یک واکنش حساسیت زا موجود در هوا می بینیم که با خود احتمالا عطسه های مکرر دارد حال از این دو مقوله جداگانه چه استنباط می شود. گرفت، متاسفانه من نگرفتم ....[گل]

منصور پنج‌شنبه 11 دی‌ماه سال 1393 ساعت 05:18 ق.ظ http://www.mansourgholizadeh89.blogfa.com

سلام دوست خوب من از اینکه عشق نه ، بلکه هوس های زود گذر را به تب یونجه نشانه گرفتی اشاره ای بجا بود گذر از عشق ومعرفت به آن ساده نیست انرا ساده نپنداریم [گل]

shiva پنج‌شنبه 11 دی‌ماه سال 1393 ساعت 08:42 ب.ظ http://shiva-violet.persianblog.ir

ﺳﺒﮏﺗﺮ ﺷﺪﯾﻢ
ﺍﻣﺎ
ﺑﺎﻻ ﻧﺮﻓﺘــﯿﻢ ﺩﯾـﮕﺮ

ﺑﺎﺭﯼ ﮐﻪ ﺍﺯ ﺭﻭﯼ ﺩﻭﺵﻣﺎﻥ ﺑﺮﺩﺍﺷﺘﻪ ﺷﺪ

باﻝﻫﺎﯾــﻤﺎﻥ ﺑﻮﺩ ...



گلاره جمشیدی


+سلام حس سبز...خیلی باحال بود... :))
خیلی ها تبشون تنده خب...تب یونجه ک میگرتشون فک میکنن عاشقن...
ب نظر من عشق تب و تاب همیشگیه...مشتاق و دوست دار... :)

صحرا سه‌شنبه 16 دی‌ماه سال 1393 ساعت 12:38 ب.ظ http://mianetariki.blogfa.com

کاملا درسته
کل جوونامون دچار این تب یونجه هستن
و برای ارضاش از هیچ نقطه ای صرف نظر نمی کنن
به سمتی میریم که ته ش سیاهه . راهی برای درست شدنش نیست
نمیدونم تو فیسبوک یا فضاهای مجازی دیگه هستی یا نه
ولی واقعا یه سری آدمای بی فرهنگ تو بعضی صفحات عمومی هستن که آدم از اصالتش خجالت میکشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد