حس سبز

حس رویا گونه ی من از زندگی

حس سبز

حس رویا گونه ی من از زندگی

ترجمه ی ترانه:ONE LAST TIME,ترانه ای از ARIANA GRANDE

I was a liar

من یه دروغگو بودم

I gave into the fire

تسلیم آتش شدم

I know I should've fought it

میدونم باید باهاش میجنگیدم

At least I'm being honest

حداقل الان صادقم

Feel like a failure

احساس میکنم ناموفق بوده ام

Cause I know that I failed you

چون میدونم ناامیدت کردم

I should've done you better

باید باهات بهتر رفتار میکردم

Cause you don't want a liar (come on)

چون تو یه دروغگو نمیخوای (بیا)

And I know, and I know, and I know

و میدونم، و میدونم، و میدونم

She gives you everything but boy I couldn't give it to you

اون به تو همه چیز میده اما عزیزم من نمیتونستم بهت بدم

And I know, and I know, and I know

و میدونم، و میدونم، و میدونم

That you got everything

که تو همه چیز داری

But I got nothing here without you

اما من اینجا بدون تو هیچ چیز ندارم

So one last time

پس برای بار آخر

I need to be the one who takes you home

نیاز دارم کسی باشم که تو رو میبره خونه

One more time

یه بار دیگه

I promise after that, I'll let you go

قول میدم بعدش بذارم بری

Baby I don't care if you got hurt if your heart

عزیزم برام مهم نیست اگه اذیت شده قلبت

All I really care is you wake up in my arms

تنها چیزی که برام مهمه اینه که توی ب.غ.ل.م بیدار شی

One last time

برای آخرین بار

I need to be the one who takes you home

نیاز دارم کسی باشم که تو رو میبره خونه

I don't deserve it

لیاقتش رو ندارم

I know I don't deserve it

میدونم لیاقتش رو ندارم

But stay with me a minute

ولی یه دقیقه باهام بمون

I'll swear I'll make it worth it

قسم میخورم کاری کنم ارزششو داشته باشه

Can't you forgive me

نمیتونی ببخشیم؟

At least just temporarily

حداقل موقتا

I know that this is my fault

میدونم این تقصیر منه

I should have been more careful (come on)

باید بیشتر مراقب میبودم (بیا)

And I know, and I know, and I know

و میدونم، و میدونم، و میدونم

She gives you everything but boy I couldn't give it to you

اون به تو همه چیز میده اما عزیزم من نمیتونستم بهت بدم

And I know, and I know, and I know

و میدونم، و میدونم، و میدونم

That you got everything

که تو همه چیز داری

But I got nothing here without you

اما من اینجا بدون تو هیچ چیز ندارم

So one last time

پس برای بار آخر

I need to be the one who takes you home

نیاز دارم کسی باشم که تو رو میبره خونه

One more time

یه بار دیگه

I promise after that, I'll let you go

قول میدم بعدش بذارم بری

Baby I don't care if you got hurt if your heart

عزیزم برام مهم نیست اگه اذیت شده قلبت

All I really care is you wake up in my arms

تنها چیزی که برام مهمه اینه که توی ب.غ.ل.م بیدار شی

One last time

برای آخرین بار

I need to be the one who takes you home

نیاز دارم کسی باشم که تو رو میبره خونه

I know I shouldn't fight it

میدونم نباید باهاش بجنگم

At least I'm being honest

حداقل الان صادقم

Just stay with me a minute

فقط یه دقیقه باهام بمون

I swear I'll make it worth out

قسم میخورم کاری کنم ارزششو داشته باشه

Cause I don't want to be without you

چون نمیخوام بدون تو باشم

So one last time

پس برای بار آخر

I need to be the one who takes you home

نیاز دارم کسی باشم که تو رو میبره خونه

One more time

یه بار دیگه

I promise after that, I'll let you go

قول میدم بعدش بذارم بری

Baby I don't care if you got hurt if your heart

عزیزم برام مهم نیست اگه اذیت شده قلبت

All I really care is you wake up in my arms

تنها چیزی که برام مهمه اینه که توی ب.غ.ل.م بیدار شی

One last time

برای آخرین بار

I need to be the one who takes you home

نیاز دارم کسی باشم که تو رو میبره خونه

One last time

برای آخرین بار

I need to be the one who takes you home

نیاز دارم کسی باشم که تو رو میبره خونه 

 

 *برای دونستن بیشتر از آریانا,اینجا کلیک کنین. 

 *خیلی دوسش دارم! 

 *یه جورایی لوس و بامزه ست! 

 *اوایل از اسمش این تصور واسم پیش اومد یه رگش ایرانیه! 

 *با سریال ویکتوریاز شناختمش. 

 *اونجا بی نهایت طبیعی و زیبا بازی کرد. 

 *با این ترانه معروف شد:Put Your Hearts Up 

 *به نظر من که هنوزم بهترین ترانه ای که خونده همینه.واقعا زیباست. 

 *این آلبومش واقعا زیباست.واقعا زیبا! 

 *متاسفانه مث هم رده های خودش,تیلور و دمی و سلنا,خیلی زود  

می خواد بزرگ شه! 

 *برای دیدن تمام ترجمه های موجود در وب,اینجا کلیک کنین.

نظرات 1 + ارسال نظر
فرزانه شنبه 6 دی‌ماه سال 1393 ساعت 08:43 ب.ظ http://neghabetarikh.blogfa

درود طولانی بود و زیبا
ممنونم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد