حس سبز

حس رویا گونه ی من از زندگی

حس سبز

حس رویا گونه ی من از زندگی

یلداتون مبارک...

 سلام دوستان من. 

 یلداتون مبارک.امیدوارم لحظات خوب و دوست داشتنی رو کنار خانواده, 

فامیل و دوستان سپری کرده باشین. 

 

 *قدر این با هم بودن ها رو بدونین. 

 *این آئین ها,سنت ها و هر آنچه که به درستی از نیاکان به ما رسیده  

رو نسل به نسل منتقل کنیم تا همیشه این تاریخ و فرهنگ کهن و غنی  

زنده بمونه. 

 *شعر من در مورد شب یلدا رو اینجا بخونین(یک سال پیش,همین موقع  

تو وب گذاشتمش.).

 *پائیز,پائیز خوبی نبود.هنرمندان عزیزی رو از دست دادیم.روحشون شاد.

نظرات 1 + ارسال نظر
منصور دوشنبه 1 دی‌ماه سال 1393 ساعت 04:43 ب.ظ http://www.mansourgholizadeh89.blogfa.com

سلام... با داستان من تو او به روزم ومنتظر شما از محبتتان ممنونم

[گل]

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد