حس سبز

حس رویا گونه ی من از زندگی

حس سبز

حس رویا گونه ی من از زندگی

دوستت دارم!...

 دوستت دارم،این پر رمز ترین کلام است،تنها کلامی که سزاوار است  

تا در طول قرن ها تعبیر شود.وقتی بیان میشود،وقتی صحیح بیان  

می شود،تمامی لطافتش را اهدا می کند. 

 

                                                                          کریستین بوبن 

                                                                           فراتر از بودن 

 

 *برای دونستن بیشتر از کریستین,اینجا کلیک کنین. 

 *اگه روزی روزگاری من دیوونه شدم,بدونین کتاب دیوانه وار همین 

نویسنده دوست ناباب من بوده! 

 *این کتاب ایزابل بروژ رو هم دوس دارم. 

 *دیوونه ی سبک نوشتنش شدم!

 *سعی می کنم هر چند روز,یه مطلب رو به این کتاب اختصاص بدم. 

 *کتاب دیوانه وار تو ایران به اسم دیوانه بازی هم چاپ شده. 

 *در مورد مطلب "کوبیده ی من,قرمه ی همسایه!..." حتما نظر بذارین.مرسی.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد