حس سبز

حس رویا گونه ی من از زندگی

حس سبز

حس رویا گونه ی من از زندگی

ترجمه ی ترانه:AVALANCHE,ترانه ای از DEMI LOVATO

[Verse 1: Nick Jonas]

Words like a loaded gun

Shot out from a fire tongue

Love lost from a fight that was won

And I can see you breaking down

The end to a falling out

حرفایی که (بهم میزنیم) مثل یه تفنگ پر از گلولست

که از یه زبون آتشی(1) گلوله پرتاب مبکنه

عشق باخت وقتی که جنگ برنده شد

و میتونم ببینم که داری زیر گریه میزنی

پایانِ یه بحث و دعوا

[Chorus: Nick Jonas]

I got pride, you can't hold your breath

We'll crash down like an avalanche

Look out now, don't take one more step

We'll crash down like an avalanche, avalanche

من غرور دارم،نمیتونی نفست رو نگه داری(2)

ما مثل یه بهمن بهم اصابت میکنیم

پس از الان آماده باش، یه قدم هم دیگه جلو نیا(3)

ما مثل یه بهمن بهم اصابت میکنیم، مثله یه بهمن

پایانِ یه بحث

[Verse 2: Demi Lovato & Nick Jonas]

I never wanted it to turn out this way

Now forever feels like yesterday

Sorry's something that I just can't say

Can you see me breaking down

The end to a falling out

هیچ وقت نمیخواستم که آخرش اینجوری شه

حالا همیشه مثله دیروزه(4)

متاسفم" یه چیزیه که اصلا نمیتونم بگم"

داری میبینی که زیر گریه میخوام بزنم؟

[Chorus: Nick Jonas & Demi Lovato]

I got pride you can't hold your breath

(Even if we survive)

We'll crash down like an avalanche

(Crash down, crash down)

Look out now, don't take one more step

(Even if we survive)

We'll crash down like an avalanche, avalanche

(Crash down, crash down)

من غرور دارم،نمیتونی نفست رو نگه داری

(حتی اگه بتونیم از پسش بربیایم)

ما مثل یه بهمن بهم اصابت میکنیم

(بهم اصابت کنیم،بهم اصابت کنیم)

پس از الان آماده باش، یه قدم هم دیگه جلو نیا

(حتی اگه بتونیم از پسش بربیایم)

ما مثل یه بهمن بهم اصابت میکنیم، مثله یه بهمن

(بهم اصابت کنیم،بهم اصابت کنیم)

[Bridge]

We'll crash down, yeah

Like an avalanche

اره ما بهم میخوریم

مثل یه بهمن

[Chorus: Nick Jonas & Demi Lovato] 

 

 *برای دونستن بیشتر از دمی,اینجا کلیک کنین.  

 *این ترانه رو همراه با NICK JONAS خونده. 

 *خواننده ی واقعا خوبیه! 

 *خیلی خوب داره می ره جلو! 

 *حرارتی که توی صداش هست,مصنوعی نیست! 

 *حتما زندگی نامه ش رو بخونین(واستون چند خط بالاتر گذاشتم!).من 

الکی توصیه نمی کنم! 

 *متاسفانه مث هم نسلاش,تیلور و سلنا,خیلی زود می خواد بزرگ شه!

نظرات 1 + ارسال نظر
حسین جمعه 28 آذر‌ماه سال 1393 ساعت 01:52 ب.ظ http://hsajj.blogfa.com

سلام
مرسی که از دمی عزیز ترجمه میذاری
این آهنگ رو نشنیده بودم ، بسیار لذت بردم
ممنون [گل]

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد