حس سبز

حس رویا گونه ی من از زندگی

حس سبز

حس رویا گونه ی من از زندگی

کره ی ماه!...

 گفت:«وقتی آدم ها رفتند کره ماه،با خودم گفتم لعنت به اون ها که  

به ماه هم رحم نکردند.گفتم ماه رو هم آلوده کردند.گفتم لعنت به انسان  

که ماه رو هم با  قدم هاش ناپاک کرد.» 

 

                                                             مصطفی مستور 

                                                 استخوان خوک و دست های جذامی 

 

 *برای دونستن بیشتر از مصطفی,اینجا کلیک کنین. 

 *نوشته هاش واقعا رک هستن! 

 *قبلا از نوشته های مستور برای مطالب جمعه ها استفاده کرده بودم:

"فرض دوم!..." و "چه شیک حرف می زنی!...". 

 *در مورد مطلب "خودش خواست!..." حتما نظر بذارین.مرسی.

نظرات 1 + ارسال نظر
صحرا چهارشنبه 19 آذر‌ماه سال 1393 ساعت 09:23 ب.ظ http://mianetariki.blogfa.com/

یک دو سه یک دو سه امتحان میکنیم
متنای خوبی انتخاب میکنی
واقعا که انسان به هیچ جا رحم نمیکنه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد