حس سبز

حس رویا گونه ی من از زندگی

حس سبز

حس رویا گونه ی من از زندگی

آتش هیجان!...

 مبارزه را بپذیرید.و فراموش نکنید:در زندگی لحظه هایی هست که 

بیش تر نیازمند شجاعتیم تا احتیاط.بعضی تصمیم ها نیازمند آتش 

هیجان هستند.بنابراین,عادت کرده ایم بگوئیم:آرامش لازم است. 

باید برای این تصمیم آماده باشم. 

 

                                                                                     پائولو کوئلیو 

                                                                                       مکتوب 2 

 

 *برای دونستن بیشتر از پائولو,اینجا کلیک کنین. 

 *اگه چند نفر تاثیرگذار در زندگی مو بخوام اسم ببرم,یکیش پائولوست! 

جدی می گم! 

 *اساسا کتابی به نام مکتوب 2 وجود خارجی نداره!کتابی تو ایران به این 

نام وارد بازار شد و از قضا خیلی هم فروخت!بعدا مشخص شد این کتاب رو 

سوء استفاده کننده گان از محبوبیت پائولو,با گلچین بخش هایی از کتاب  

های اون,در این کتاب,انجام دادن!اما الان چون همه به این نام می شناسن, 

من هم مجبور شدم به این نام ذکر کنم!

 *من عادت ندارم الکی کتابی رو معرفی کنم!اونم من,با این سخت پسندی 

که دارم!یازده دقیقه و زهیر رو حتما بخونین. 

 *دنیای پائولو,خواسته یا ناخواسته,با عرفان شرق,گره خورده. 

 *اولین کتابی که از پائولو خوندم,اول راهنمایی بودم.کتابی با نام کیمیاگر. 

تنها کتاب پائولو که سبک روایت قصه گونه داره.

نظرات 3 + ارسال نظر
منصور سه‌شنبه 18 آذر‌ماه سال 1393 ساعت 06:09 ق.ظ http://www.mansourgholizadeh89.blogfa.com

سلام...
همه مردم بزرگند !
بعضی مردم بزرگ آفریده شده اند، بعضی بزرگی را به دست می آورند، و بعضی بزرگی را به زور بر خود می بندند.
شکسپیر
از حضور ونظر خوبتان در داستان محبوبه سپاسگزارم....

[گل]

ماه بانو سه‌شنبه 18 آذر‌ماه سال 1393 ساعت 04:12 ب.ظ http://mahbanno.blogfa.com

سخـــــــــتــی تــنهــایی را وقتـــــی فــــهمیـــدم کــ ــه دیــدم مترسکـــــ بـه کــلاغ میــ ــگویــد: هرچــقدر دوستـــ ــ داری نوکــ بزن فقـــط تنهــام نــذار!!

حسین جمعه 21 آذر‌ماه سال 1393 ساعت 09:06 ب.ظ http://hsajj.blogfa.com

بسیار زیبا ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد