حس سبز

حس رویا گونه ی من از زندگی

حس سبز

حس رویا گونه ی من از زندگی

ترجمه ی ترانه:I CAN FLY,ترانه ای از LANA DEL REY

[Chorus]

I can fly

You had me caged up like a bird in mid-summer

You saw me waiting, I was crazy, on fire, waiting to fly

I can fly

من میتونم پرواز کنم

تو منو زندانی کرده بودی مثل یه پرنده تو وسطای تابستون

تو دیدی که من در انتظارم،من دیوونه شده بودم،داغ و آتیشی  

بودم،منتظر پر کشیدن بودم

حالا میتونم پرواز کنم

[Verse 1]

I had bright wishes in the summer, I was bathing in sunlight

Painting in the garden like a ghost in Mid-July

Running fast from something with my eyes wide like

Saucers spinning in the sun

من آرزوهایِ روشنی داشتم تو تابستون،داشتم در نور خورشید  

حموم میکردم

تو باغ نقاشی میکشیدم مثل یه روح تو وسطای جولای

حیران از یه چیزی فرار میکردم با چشمای باز

مثل یه نلبکی که زیر خورشید دور خودش میچرخه

[Pre-Chorus]

I had a dream that I was fine

I wasn't crazy, I was divine

رویایی داشتم که عالی بود

من دیوونه نبودم،من عرفانی بودم

[Chorus]

[Verse 2]

Your lies were hard kisses in the summer

I was dreaming of a lake

Dreaming of the water where I'd rise like a phoenix

Or an iron from the fire

I've got things to tell you like I know that you're a liar

دروغای تو مثل بوس های محکمی بودن تو تابستون

من در رویای یک دریاچه بودم

در خواب اون آبی که از اونجا مثل یه ققنوس برمیخیزم

یا یه آهن از جنس آتش

من چیزایی دارم که بهت بگم مثل اینکه میدونم تو یه دروغ گویی

[Pre-Chorus + Chorus]

[Bridge]

Your words cut like a knife in butter

I was fighting for my art

Fighting with my lover, you had me so tied up

Thinking there's no other

Yeah, right

Yeah, right

حرفای تو مثل یه چاقویی که کره میبره تیز و برنده هستن

من بخاطر هنرم میجنگیدم

با معشوقم دعوا میکردم،تو منو دگیر کردی

فکر میکردم کس دیگه ای نیست

اره درسته

اره درسته

[Chorus] 

 

 *برای دونستن بیشتر از لانا,اینجا کلیک کنین. 

 *واقعا خواننده ی خوبیه.واقعا! 

 *نمی دونم چرا همش کلیپ هاش یه جوری به سبک قدیمه! 

 *ترانه ی تابستان رو خیلی دوس دارم. 

 *همی طور ترانه ی سرود ملی.

نظرات 1 + ارسال نظر
زرتشت جمعه 28 فروردین‌ماه سال 1394 ساعت 08:58 ب.ظ http://gominam19.blogfa.com

man kheyli az lana va ahnghash khosham miad
mamnon

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد